۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین یکشنبه آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد
کد خبر: ۳۳۲۶۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۲ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

توکلی خبر داد:

یکشنبه آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد

داوطلبان کارشناسی ارشد برای ثبت‌نام تا یکشنبه ۵ آذر مهلت دارند.

 یکشنبه آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ،حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 از ساعت 11 روز جمعه 16 آذر ماه آغاز و دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

وی افزود: هریک از داوطبان علاقمند به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون ضرورت دارد که واجد شرایط عمومی، اختصاصی و سایر مقررات مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون باشند و لذا به تمامی داوطلبان علاقمند اکیدا توصیه می‌شود که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: اولین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت 11 روز جمعه 16 آذر ماه 97 و همزمان با ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد آغاز شد و در روز یکشنبه 25 آذر پایان می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام در این آزمون باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و پس از مطالعه دفترچه راهنما برای ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان