۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۵۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۲ ساعت: ۸:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قزوین اجرا می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از برگزاری طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۴ آذر ماه تا پایان فصل پاییز خبر داد.

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قزوین اجرا می‌شود
محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان نظارت‌های این اداره کل و سایر دستگاه‌های مربوطه بر بازار شب یلدا آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل، میوه، شیرینی و سایر مایحتاج مراسم این شب، طرح ویژه نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی استان قزوین اجرا، به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی و با هرگونه تخلف به جد برخورد خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی از صنوف در حق مصرف‌کنندگان ایراد می‌شود، دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ادامه داد:این طرح با حضور بازرسین دستگاه‌های ذی ربط از جمله صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی در مراکز عرضه میوه و آجیل ومایحتاج مردم اجرا می‌شود و در صورت مشاهده تخلف به‌صورت ویژه ودر صورت نیاز در محل و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این خصوص شعبه ویژه ای در اداره کل تشکیل شده تا صدور آرا متخلفین تسریع شود.

احمدی در پایان از کسبه محترم سطح استان درخواست کرد که حقوق مصرف کنندگان و انصاف را رعایت کنند، شهروندان نیز درصورت مواجه با هرگونه تخلف موارد را به سامانه 135 یا شماره تلفن 124 اعلام کنندتا دراسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان