۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مشکلات تعاونی مسکن ارتش قزوین در وزارتخانه پیگیری می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۵۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۰ ساعت: ۱۶:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

مشکلات تعاونی مسکن ارتش قزوین در وزارتخانه پیگیری می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:اکنون با صاحبان تعاونی مسکن ارتش مذاکره کرده‌ایم و مذاکرات اولیه به اتمام رسیده است و این موضوع را از طریق وزارتخانه پیگیری می‌کنیم تا مشکلاتشان حل شود.

مشکلات تعاونی مسکن ارتش قزوین در وزارتخانه پیگیری می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ مسعود حق لطفی درباره مشکلات تعاونی مسکن ارتش قزوین اظهار کرد: تعاونی مسکن ارتش قزوین در سال ۸۰ زمینی را در خارج از محدوده‌های شهری خریداری کرد و این زمین کشاورزی است.

وی با بیان اینکه این زمین در روستای باورس واقع است، افزود: هدف از خریداری این زمین تبدیل و تغییر کاربری آن بود تا به داخل محدوده شهری بیاورند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به اسناد بالادستی از آنجایی که زمین‌های باورس در محدوده شهرها نیست امکان تغییرکاربری و ساخت و ساز در ان وجود ندارد.

حق لطفی خاطرنشان کرد: در یک مقطعی پیشنهاد شد که این زمین با زمین‌هایی در شهرک مهرگان با ۸ درصد معاوضه شود اما از سوی صاحبان تعاونی مسکن موافقت نشد.

این مسئول افزود: خود اهالی روستای باورس با ۶درصد زمین‌هایشان را با زمین در شهرک مهرگان معاوضه کردند و تحویل گرفتند.

وی گفت: اکنون با صاحبان تعاونی مسکن ارتش مذاکره کرده‌ایم و مذاکرات اولیه به اتمام رسیده است و این موضوع را از طریق وزارتخانه پیگیری می‌کنیم تا مشکلاتشان حل شود.

گفتنی است؛ تعاونی مسکن ارتش ۲ هزار و ۶۰۰ نفر اعضا دارد که از سال ۱۳۸۱ زمینی را در روستای باورس خریداری کرده‌اند اما بیش از ۱۵ سال است که همچنان با مشکلاتی مواجه هستند و هنوز موفق به خانه‌دار شدن در تعاونی نشده‌اند.

اعضای این تعاونی مسکن در تماس‌های پی‌درپی با پایگاه خبری شاخص نیوز؛ خواستار پیگیری مسئولین برای حل مشکلات و رفع موانع هستند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان