۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اجرای ۸۴طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین
کد خبر: ۳۳۲۵۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۰ ساعت: ۱۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

اجرای ۸۴طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای ۸۴ مرحله طرح پاکسازی مناطق و محلات آلوده ، در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در ۸ ماهه سال جاری در استان خبر داد.

اجرای ۸۴طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: پلیس قزوین با توجه به اولویت های ناجا در مبارزه و مقابله با جرایم و اسقرار نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت در جامعه از تمام توان و تجهیزات به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

وی افزود: در عصر حاضر با توجه به پیچیدگی و تنوع جرایم ، موفقیت پلیس با برقراری اعتماد متقابل بین پلیس و مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و همکاری و مشارکت در تامین امنیت خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در گرو اشراف اطلاعاتی است و تنویر افکار عمومی و همراه کردن مردم با پلیس در اجرای طرح ها موفقیت های بیشتری را رقم می‌زند.

این مسئول ابراز کرد: هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده ، ایجاد و افزایش ضریب امنیتی و استقرار آرامش و آسایش برای مردم است و پلیس با برنامه ریزی و تدابیر لازم در این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

محمودی اضافه کرد: پلیس قزوین در این راستا در ۸ ماهه سال جاری تعداد ۸۴ طرح در استان اجرا که تعداد ۶۹۷ نفر در زمینه های انواع سرقت، مواد مخدر دستگیر شدند.

وی ابراز کرد: در اجرای طرح‌ها، مقدار ۳۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر، ۲۴ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و تعداد ۱۶۲ دستگاه خودرو و ۹۸ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: کشف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودروی سرقتی، تعداد ۸ عدد باتری خودرو ، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۵۰ کیلوگرم سیم مسی در اجرای طرح‌ها بدست آمد.

محمودی در پایان با اشاره به تاثیر اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه تصریح کرد: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان