۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مشارکت ۷۷۵میلیون تومانی دانسفهانی‌ها در کمک به نیازمندان
کد خبر: ۳۳۲۵۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۹ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد اداره رامند اعلام کرد:

مشارکت ۷۷۵میلیون تومانی دانسفهانی‌ها در کمک به نیازمندان

رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: نیکوکاران دانسفهانی طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۷۷۵میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف کمیته امداد به نیازمندان کمک کردند.

مشارکت ۷۷۵میلیون تومانی دانسفهانی‌ها در کمک به نیازمندان
ناصر ناصری، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: نیکوکاران در ارتباط با کمیته امداد امام (ره) با اطلاع از وضعیت خانواده‌های نیازمند، کمک‌های خود را براساس اولویت نیاز و شدت محرومیت اهدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در اقدامی که به تازگی شاهد تحقق آن بودیم یک نیکوکار در اقدامی خداپسندانه 150 سبد کالا را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) در روستای خوزنین از توابع دانسفهان اهداء کرد.

رئیس کمیته امداد اداره رامند با اشاره به اقدامات انجام شده طی شش ماهه نخست سال جاری افزود: مردم نیکوکار و خیر در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 775 میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف کمک کرده‌اند که صدقات با بیش از 48 میلیون تومان و طرح اکرام ایتام با بیش از 54 میلیون تومان پراستقبال ترین طرح‌ها در این مدت بوده‌اند.

وی اعلام کرد: خیران در این مدت بیش از 47میلیون تومان در قالب نذر و قربانی و بیش از 14 میلیون تومان برای فرزندان تحت حمایت طرح محسنین کمک کرده‌اند.

ناصری یادآورشد: خیران از هر نقطه‌ای از کشور از طریق کد دستوری # 02814*8877* می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان این منطقه اهدا کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان