۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین صاحب عنوان قهرمانی شد
کد خبر: ۳۳۲۵۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۹ ساعت: ۱۱:۲۱ ↗ لینک کوتاه

با پایان رقابت‌های ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه؛

تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین صاحب عنوان قهرمانی شد

تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب ۶ عنوان، مقام قهرمانی دومین مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کرد.

تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین صاحب عنوان قهرمانی شد
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین ؛ در آخرین روز رقابت‌های دومین مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه در لیگ ربات‌های صنعتی تیم‌های دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه آزاد کرمان و تیم ربوالکتوس از سنگاپور به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در لیگ ربات‌های خانگی نیز تیم مالزی مقام برتر را کسب کرد.

همچنین در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز متوسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بر تیم ژاپن غلبه کرد و به قهرمانی رسید.

در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک نیز تیم دانشگاه تهران به مقام برتر رسید.

همچنین در لیگ امدادگر واقعی در بخش بهترین ربات در جابجایی اجسام تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در بخش بهترین ربات در قابلیت تحرک تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد و در بخش بهترین ربات در اکتشاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام‌های برتر را کسب کردند.

در لیگ ربات‌های انسان نما، تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب بالاترین امتیازات لازم به مقام قهرمانی دست یافت.

در لیگ ربات‌های پرنده نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تیم دانشگاه سما آذربایجان شرقی و تیم مگادرون مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند .

همچنین در بخش دانش‌آموزی این مسابقات، در بخش ربات‌های فوتبالیست تیم کاوش، صدرا ربات و علامه طباطبایی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در لیگ ربات‌های نمایشی نیز تیم‌های ندای زهرا و ASP بالاترین امتیازات را در این بخش کسب کردند.

در لیگ co space تیم‌های سینا ،little genius و پیروز به مقام های اول تا سوم این رقابت‌ها دست یافتند و همچنین در لیگ co space primary تیم پیروز و فردوسی مقام های برتر را کسب کردند.

در لیگ RESCUE MAZ تیم‌های فرزانگان، کاوش وعلامه طباطبایی سه تیم برتر این لیگ بودند.

در لیگ COSPACE SECONDAR نیز تیم‌های علوم رباتیک، دانش و IR-FPRCEجایگاه اول تا سوم را کسب کردند و در نهایت در لیگ ربات‌های فوتبالیست سبک وزن تیم خلیج فارس اول، ATRT دوم و بارکد تکنو ربو ایران سوم شدند.

گفتنی است؛ دومین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با حمایت بانک ملت، بانک ملی ایران، بانک شهر، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری قزوین، سازمان برنامه و بودجه کشور، دانشگاه آزاد اسلامی کیش، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سیف خودرو و شرکت آب‌های معدنی چشمه سار صبا از 16 تا 18 آذر ماه در نمایشگاه بین‌المللی کیش برگزار شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان