۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نگاه‌های جناحی در دفتر نماینده ولی‌فقیه جایی ندارد
کد خبر: ۳۳۲۵۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۸ ساعت: ۱۵:۲۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نگاه‌های جناحی در دفتر نماینده ولی‌فقیه جایی ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نماینده ولی فقه گفت: نگاه‌های جناحی در دفتر نماینده ولی فقیه جایی ندارد.

نگاه‌های جناحی در دفتر نماینده ولی‌فقیه جایی ندارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(یکشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: از آن جایی که دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم عنوان رهبری را با خود به همراه دارد و هم رسالت استانی برعهده دارد نیازمند همراهی و هم‌افزایی مجموعه استان است تا بتواند نقش و رسالت سنگین خود را به خوبی ایفا کند.

وی با تأکید بر اینکه نگاه‌های قومی، منطقه‌ای و جناحی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین جایی ندارد، تصریح کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین خود را موظف و مکلف می‌داند تا از نگاه‌های قومی، منطقه‌ای و جناحی بر حذر باشد و در جایگاه حقیقی خود که همان خادمی همه اقشار جامعه است، نقش آفرینی کند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: طلبه و روحانی نباید نگاه جناحی و سیاسی داشته باشند چرا که در شأن آنها نیست که جناح و خطی جز قرآن داشته باشند و آنها باید نقش هدایتگری جامعه را بر عهده گیرند تا بتوانند رسالت طلبگی خود را به خوبی به انجام برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به شخص خاصی اختصاص ندارد و همه می‌باید برای تحقق اهداف والای قرآن، دین، اقامه نماز و منویات رهبری در کنار یکدیگر باشیم و تحقق این هدف مهم حمایت و دلسوزی همه مسئولان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های آقای زمانی با این فضای طلبگی هماهنگی دارد، افزود: ایشان از چهره‌های فعال در عرصه برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و آموزش و پرورشی هستند و توانمندی‌های ایشان با فضای طلبگی هماهنگی دارد و برای ایشان در این رسالت آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

عابدینی با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین زاجکانی، رئیس سابق دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین عنوان کرد: آقای زاجکانی نیز از چهره‌های فرهنگی و آموزش و پرورشی بودند و از خدمات ایشان قدردانی می‌کنیم.

آقای کاظم زمانی، رئیس جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز در این جلسه تحقق منویات رهبری را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و افزود: یکی از خواسته‌های رهبری ارتباط با جوانان مؤمن و انقلابی است که بحمدالله تاکنون از سوی دفتر نماینده ولی فقیه مورد توجه قرار داشته است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مطالبات رهبری ارتباط صمیمی با مردم و ترویج اندیشه و عمل انقلاب است. رهبری ارتباط با علما، روحانیون و دانشگاه را ضروری عنوان کرده‌اند و بر تقویت وحدت کلمه تأکید دارند.

رئیس جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: اگر بخواهیم کارها به خوبی پیش برود می‌باید هم‌افزایی داشته باشیم و بدانیم بدون هم‌افزایی و همراهی با یکدیگر کارها به خوبی پیش نمی‌روند.

همچنین حجت‌الاسلام‌ ابوالفضل زاجکانی، رئیس سابق دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز در این دیدار بیان کرد: این دوران فرصتی گرانمایه‌ برای بنده بود که افتخار خدمت در این جایگاه را بدست آوردم و برای آقای زمانی نیز آرزوی موفقیت دارم.
انتهای پیام/2002

منبع: آیت‌الله عابدینی در مراسم معارفه رئیس جدید دفتر نماینده ولی فقیه:

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان