۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۶۴ واحد تولیدی قزوین با حدود ۶هزارکارگر وضعیت بحرانی دارد
کد خبر: ۳۳۲۴۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۷ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

۶۴ واحد تولیدی قزوین با حدود ۶هزارکارگر وضعیت بحرانی دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: ۶۴ واحد تولیدی استان با پنج هزار و ۹۲۵ کارگر وضعیت بحرانی دارند که برای رسیدگی بهتر به وضعیت آنها در سه دسته مشکل دار درجه یک، ۲ و سه تقسیم بندی شده اند.

۶۴ واحد تولیدی قزوین با حدود ۶هزارکارگر وضعیت بحرانی دارد
علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: در این مدت جوازهای تاسیس صادر شده از نظر اشتغالزایی 41درصد و از نظر حجم سرمایه‌گذاری 92 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته اند.

وی با اشاره به پروانه‌های بهره برداری واحدهای صنعتی استان، افزود: طی هفت ماه امسال پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در مقایسه با سال گذشته از نظر تعداد و اشتغال 15 درصد و از نظر میزان سرمایه گذاری 24درصد کاهش یافته اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ابراز کرد: سه هزار و 952 واحد تولیدی تا پایان مهرماه سال جاری در استان مشغول فعالیت بوده که 39درصد آنها در شهرستان البرز، 23 درصد در تاکستان، 19درصد در قزوین، 17درصد در آبیک و 2درصد در بویین زهرا مستقر هستند.

جواز تاسیس واحدهای تولیدی در قزوین 31درصد افزایش یافت
این مسئول اضافه کرد: 64 واحد تولیدی استان با پنج هزار و 925 کارگر وضعیت بحرانی دارند که برای رسیدگی بهتر به وضعیت آنها در سه دسته مشکل دار درجه یک، 2 و سه تقسیم بندی شده اند.

وی با اشاره به پروانه‌های کسب استان گفت: 35 هزار و 570 فقره پروانه کسب در استان تا پایان شهریورماه امسال صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش یافته اند.

این مسئول اضافه کرد: 42 درصد پروانه‌های کسب استان توزیعی، 21 درصد خدمات فنی، 16 درصد تولیدی و 14 درصد خدماتی هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان