۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حواشی برگزاری روز دانشجو در بوئین‌زهرا و نامناسب‌بودن ۸۴درصد دستگاه‌های دولتی برای تردد معلولان
کد خبر: ۳۳۲۴۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۷ ساعت: ۱۱:۲۸ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

حواشی برگزاری روز دانشجو در بوئین‌زهرا و نامناسب‌بودن ۸۴درصد دستگاه‌های دولتی برای تردد معلولان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

حواشی برگزاری روز دانشجو در بوئین‌زهرا و نامناسب‌بودن ۸۴درصد دستگاه‌های دولتی برای تردد معلولان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که اول هر هفته تقدیم حضور می‌شود.

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:


نمایندگان و رئیس مجلس با شجاعت و بصیرت دام‌های دشمن را بشناسند/امریکا و اروپا هیچگاه خیری به ملت ما نمی‌رسانند  
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: نمایندگان و رئیس مجلس با شجاعت و بصیرت دام‌های دشمن را بشناسند و بدانند آمریکا و اروپا منافع مشترک دارند و هیچگاه خیری به ملت ما نمی‌رسانند.


دانشجویان، از انفعال تا سیاست‌زدگی و تفرقه!
زمانی که دانشگاه و فضای دانشجویی محل ابراز قدرت چندین جریان سیاسی می‌شود و همچنین دانشجویان دچار سیاست زدگی می‌شوند نباید انتظار داشت که صدای واحدی از دانشگاه شنیده شود.


بزرگترین رویداد علمی آسیا اقیانوسیه به میزبانی ایران آغاز شد
دومین دوره مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و همکاری منطقه آزاد کیش از امروز ۱۶ آذرماه آغاز می شود و تا ۱۹ آذر ماه ادامه دارد.


۲میلیون داوطلب در کشور با هلال احمر همکاری دارند
معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه 2 میلیون نفر داوطلب با هلال احمر همکاری دارند؛ گفت: همه اقداماتی که در جمعیت هلال احمر انجام می‌شود نتیجه زحمات جوانان و داوطلبان هلال احمر است.


"فاطمه اعتدادی" در بین نامزدهای برترین فوتسالیست‌های جهان قرار گرفت
مهاجم شایسته و قزوینی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در بین ۱۰ نامزد برتر بهترین فوتسالیست‌های سال جهان قرار گرفت.


پلمپ سوله نگهداری فلزات سنگین در شهرک صنعتی‌لیا
مدیر کل محیط زیست استان قزوین گفت: سوله کشف شده مربوط به فلزات سنگین نیروگاه مشهد در شهرک صنعتی لیا قزوین تا بررسی مدارک موجود مهر و موم شده است.


۳۵درصد لاستیک مورد نیاز ناوگان باری قزوین تامین می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: ماهانه ۲۳۰۰ حلقه لاستیک برای شبکه حمل و نقل باری استان نیاز داریم که سهمیه تعیین شده فقط ۳۵ درصد را پاسخگوست.


دانشجویان و روز دانشجو را بازیچه بازی‌های سیاسی خود نکنید!
شهرستان بویبن زهرا غرق در سیاست بازی و اسیر سیاستگذاری برخی از لابی‌ها و افراد صاحب قدرت شده و متاسفانه روز دانشجو محمل و فرصتی شده تا عده ای از آن به عنوان میتینگ سیاسی استفاده کنند.


مدیر آموزش و پرورش ضیاءآباد: اسکان اتباع افاغنه در مدرسه "روستای مهین" را تکذیب می‌کنم
با پیگیری پایگاه خبری صبح قزوین در رابطه با اسکان اتباع افاغنه در مدرسه "روستای مهین" مدیر آموزش و پرورش ضیاءآباد در این خصوص پاسخ داد.


موکب‌های قزوینی بیش از یک میلیون وعده غذایی توزیع کردند/ تهیه سند راهبردی برای اربعین
دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: در بخش پذیرایی از زوار اربعین، ۴۵۷هزار و ۵۰ وعده صبحانه، ۴۳۵هزار و 50 وعده ناهار، ۴۶۳هزار و 100 وعده شام و در مجموع یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۳۰۰ وعده غذایی توزیع شد.


دستبند پلیس بر دستان حفاران غیرمجاز در بوئین زهرا
فرمانده انتظامي بوئين زهرا از دستگیری 2 نفر در حفاري غیر مجاز با هدف کشف عتيقه جات و اشیاء تاریخی در اين شهرستان خبر داد.


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز معرفی شد
با حضور مسئولان شهرستان البرز تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز انجام شد.


فقط 16درصد دستگاه‌های دولتی استان برای تردد معلولان مناسب است
مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به ارزیابی بهزیستی استان در زمینه مناسب‌سازی دستگاه‌های دولتی گفت: 68دستگاه در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد فقط 16درصد دستگاه‌های دولتی برای تردد معلولان مناسب هستند.


احکام قضایی نباید موجب تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی شود
رئیس کل دادگستری قزوین گفت: این موضوع به همه حوزه‌های قضایی استان نیز طی بخشنامه ای ابلاغ شده که به هیچ عنوان احکام قضایی موجب تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی نشود.


اجرای مستمر طرح "شهید رهنمون" در مناطق محروم قزوین/ نمی‌توان برای خدمات بسیج ارزش مالی تعیین کرد
روی خدمات بسیج نمی‌توان ارزشگذاری مالی انجام داد و نمی‌توان برای خدمات بسیج ارزش مالی تعیین کرد، زیرا این خدمات لحظه‌ای درحال افزایش است، تیم‌ها و گروه‌های جهادی فعالیتی مجزا از درمانگاه‌های عمومی و تخصصی سپاه دارند.


مسئولان نسبت به حضور و یاغی‌گری فتنه‌گران در دانشگاه پاسخگو باشند
در بیانیه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آمده است: مسئولین باید پاسخگو باشند که به چه مجوزی جایگاه رسمی نظام اسلامی را که به امانت، به دست انها سپرده شده بود، در اختیار یاغیان بر نظام قرار می‌دهند؟


بیش از ۳۸هزار ایرانی درگیر "اچ آی وی" هستند
کارشناس برنامه کنترل دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شناسایی به موقع و درمان افراد مبتلا درگیری سایر افراد با اچ آی وی را کاهش می‌دهد از این رو اقدام نسبت به آزمایش از اهمیت ویژه برخوردار است.


698بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند
معاون سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: 598 بیماری صعب العلاج و 100 بیمار خاص زیرپوشش کمیته امداد استان قزوین هستند که تمامی هزینه‌‎های درمانی این بیماران رایگان است.


کاهش 15درصدی طلاق در شهر محمدیه
رئیس کل دادگستری قزوین گفت: خوشبختانه با درایت و آموزش خانواده‌ها در محمدیه شاهد کاهش ۱۵ درصدی پرونده طلاق در این شهر نسبت به سال قبل هستیم.


لایحه تامین امنیت زنان و رفع خشونت در قوه قضائیه درحال بازنگری است/ امروز ۹۶ درصد بانوان ما باسوادند
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: لایحه تامین امنیت زنان و رفع خشونت اکنون در قوه قضائیه در حال بازنگری است و این بازنگری‌ها در دولت‌ها انجام می‌شود چراکه همه برنامه‌های ما باید بروز شود و این نیاز جامعه امروز است.


برگزاری همایش "فعالان فضای مجازی بسیج" عامل هراس دشمن شد/ جوانان بسیجی نمادی از محمدحسین هستند
مادر شهید "محمدحسین حدادیان" گفت: برگزاری همایش عظیم و ابتکارات خوب جوانان بسیجی نشان داد که دشمن همچنان در برابر مقاومت جوانان ما شکست خورده است.


سامانه ملی "اطلاعات خاک ایران" بزودی رونمایی می‌شود
معاون توسعه منابع انسانی موسسه تحقیقات آب و خاک کشور از رونمایی سامانه ملی اطلاعات خاک ایران خبرداد و عنوان کرد: در این سامانه کلیه اطلاعات خاک‌های کشور ذخیره شده که بزودی مراحل رونمایی آن اجرایی می‌شود.


مهمترین مطالبه معلولان احقاق حقوق شهروندی آنهاست/ برای اثبات توانایی‌های خود می‌جنگیم
معلول قزوینی و دارنده رتبه‌های برتر کشوری با اشاره به اینکه مهمترین مطالبات معلولان احقاق حقوق شهروندی آنها است، گفت: معلولان چیز زیادی نمی‌خواهند بلکه خواهان حقوقی برابر با سایر افراد جامعه هستند.


5 ووشوکار قزوینی به اردوی تیم ملی راه یافتند/ تمرین در باشگاه‌های خصوصی مشکل جدی ووشو است
رئیس هیئت ووشو استان قزوین گفت: با وجود افتتاح خانه ووشوی الوند به عنوان یکی از آکادمی‌های مجهز این ورزش همچنان به دلیل کمبود امکانات در بخش تالو و تمرین مربیان در باشگاه‌های خصوصی با مشکلاتی مواجه است.


وحدتی که در برگزاری کنگره شهدا وجود داشت، همان وحدت مطلوب نظر رهبری است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان گفت: وحدتی که در برگزاری کنگره شهدای قزوین وجود داشت همان وحدت مطلوب نظر رهبری است.


حضور یک محکوم فتنه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین!
حال این سوال به وجود می‌آید که مسئولان دانشگاه بین‌المللی دانشگاه امام خمینی(ره) که با علم به سابقه حسام سلامت در کارنامه سیاسی خود محکومیت در فتنه 88 را دارد چگونه با سخنرانی وی در این دانشگاه موافقت می‌کنند؟


6هزار کلاس درس نیازمند هوشمندسازی است/ کمبود 37مدرسه درمهرگان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: مسکن مهر قزوین (مهرگان) به 37 مدرسه شامل 468 کلاس درس با زیربنای 65 هزار و 640 مترمربع نیاز دارد.


عملکرد بانک‌های قزوین در پرداخت تسهیلات رضایت‌بخش نیست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: عملکرد بانک های استان در بخش ارایه تسهیلات جهت رفع موانع تولید به هیچ عنوان رضایت بخش نبوده و باید هرچه سریع تر این روند تغییر یابد.


بایکوت‌کردن تشکل‌های انقلابی به اوج خود رسیده/ نگاه جناحی معاونت فرهنگی به تشکل‌های دانشجویی
نایب دبیر انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: نگاه جناحی معاونت فرهنگی دانشگاه به برنامه‌های تشکل‌های انقلابی عملا خلاف سیاست‌های ابلاغی وزارت علوم است.


بیش از 330مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: طی شش ماهه امسال بیش از 330 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین که در مناطق محروم استان ساکن هستند از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.


پرونده مجتمع ۱۶۰واحدی تا پایان سال جاری بسته می‌شود
معاون بهره وری اقتصادی استان درباره سرنوشت مجتمع ۱۶۰واحدی بیدستان گفت: طی آخرین جلسه برگزار شده با مجریان پروژه قرار شد با پرداخت بخشی از بدهی‌ها واحدها تا عید به صاحبانشان تحویل داده شود.


۱۷سال است که از دریچه مثبت به زندگی نگاه می‌کنم
فرد مبتلا به ایدز گفت: 17 سال است که با HIVمثبت زندگی می‌کنم و همچنان برای درمان بیماری‌ام تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان