۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نمایشگاه "ازدواج آسان" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۴۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۷ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان:

نمایشگاه "ازدواج آسان" در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه ازدواج آسان (سنت نبوی) در قزوین خبر داد.

نمایشگاه "ازدواج آسان" در قزوین برگزار می‌شود
هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: نمایشگاه ازدواج آسان (سنت نبوی) از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: ازدواج آسان و پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی و الگوگیری از سیره حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) از مواردی است که در امر ازدواج باید مورد توجه جوانان عزیز قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان،به موقع و آگاهانه، الگوسازی مناسب برای ازدواج جوانان، کارگاه‌های مشاوره ازدواج آسان، عفاف و حجاب، برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

طاهرخانی افزود: ۵۰ مشارکت کننده در عرصه‌های مختلف شامل آتلیه و خدمات عکاسی و فیلم‌برداری، گل‌آرایی و تزئینات مراسم، موسسات تشریفاتی و باغ‌تالارها، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و مراکز فرهنگی و هنری نسبت به ارائه و معرفی محصولات و تولیدات خود خواهند پرداخت.

وی ابراز کرد: همچنین مراسم جشنی با موضوع عنوان نمایشگاه با مشارکت و همکاری برخی از موسسات و نهادهای مربوطه و فعال در زمینه ازدواج آسان طی ایام برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان اعلام کرد: نمایشگاه ازدواج آسان(سنت نبوی) در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‍‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی( ره) ، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان