۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین لیلا بوشهری; سینما طویله شده و هر حیوانی با پول وارد آن می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۳۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۳ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

در گفت‌وگویی جنجالی با شبکه تی‌وی نت؛

لیلا بوشهری; سینما طویله شده و هر حیوانی با پول وارد آن می‌شود

شقایق دلشاد:زمانی که به یک دختر، یا خانم می‌گویند شما چگونه می‌توانید ما را ساپورت کنید یعنی چی ؟ قرارداد نوشته شده، تمام شده؟ می‌پرسند چطور می‌توانید ما را ساپورت کنید؟

لیلا بوشهری; سینما طویله شده و هر حیوانی با پول وارد آن می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین ، مدت‌ها پیش جلال فاطمی بازیگر و کارگردان سینما در مصاحبه‌ای اعلام کرد بزودی مشابه رسوایی‌های هالیوودی در ایران اتفاق خواهد افتاد و هر چقدر زمان بیشتری از این اظهارنظر می‌گذرد، مطالب بیشتری درباره پشت پرده سینما توسط بازیگران زن منتشر می‌شود.


لیلا بوشهری و شقایق دلشاد در گفت‌وگویی جنجالی با شبکه تی‌وی نت ورک آپارات درباره اتفاقات پشت پرده دنیای بازیگری، چرخه معیوب ورود بازیگران به عرصه سینما و تلویزیون را به چالش کشیده‌اند. در این گفت و گو لیلا بوشهری می‌گوید: آدم‌ها غم نان دارند. کسی که بازیگر است می‌آید کار بکند که دستمزدش را بگیرد. نقش اول مرد ما آقای غفارمنش دو ماه کار کرد تهیه‌کننده پولش را نداد، سرکار نیامدند، فیلمنامه به راحتی تغییر کرد. مخالف آمدن افراد جدید در حوزه بازیگری نیستم. ای کاش ظرفیتش را داشته باشد و پتانسیل ماندنش را هم داشته باشد، یک هو ورم نکنند مثل بادبادک.

دلشاد در ادامه این گفت‌وگو می‌گوید: اجازه بدهندمثل ما این مسیر را پله پله بالا بیایند،ما در میان این پله‌ها کلی زمین خوردیم. در بسیاری دفاتر کلی پیشنهادی آنچنانی به خود من داده‌اند؛ معمولا پیشنهاد دوست شدن.

از من پرسیدند نظرتان راجع به صدف طاهریان چیه؟ گفتم شما خودتان عقل دارید، ببینید. رفتند آنطرف شروع کردند به فاش کردن مسائل. ایشان می‌روند یک ماجراهایی رامسائل را فاش‌ می‌کنند، چرا گلیشفته فراهانی هیچ وقت چیزی را فاش نکرد؟

دلشاد در پاسخ به سئوال مجری با طرح موضوع از سوی امین تارخ در مورد حذف بازیگران زن به خاطر تن در ندادن به روابط نامشروع می‌گوید:

خود من هم همینطور بودم. چند تا از کارهایی که با من همین رفتار شد را نام ببرم. کارگردان مرا کشید کناری گفت چرا من می‌آیم داخل اینستاگرام، دایرکت شما، پیام می‌دهم مرا فالو نمی‌کنید، بابت همین من دوست ندارم شما نقش اول را بگیرید.من گفتم تا همین الان  من اصلا شما را نمی‌شناختم . قرارداد نوشته شد، امضاء کردیم،قرار شد  سه چهار روز بعد برای فیلمبرداری شیراز باشم. پیامک دادند که خانم دلشاد ما هر چی دو دو تا چهار تا کردیم، متوجه شدیم شما به درد کار ما نمی‌خورید و دلیلش این است که هیچ چیزی از شما به ما نمی‌رسد.

شقایق دلشاد

در ادامه بوشهری اشاره می‌کند: رفتم برای نقش اول فیلم مونس ، نقش خود مونس قرار داد بستم و با آقای امین حیایی و بازیگران دیگر یکبار فیلمنامه را دورخوانی کردیم. آقای حمید رخشانی یک هفته قبل از اینکه کار شروع بشود خودشان به من زنگ زدند که امشب ما می‌توانیم همدیگر را ببینیم. گفتم : بله چرا که نه؟ ولی الان ساعت یک نیمه شب است. گفت: هر ساعتی باشه، می‌خواهم زوایای مختلف صورت شما را ببینم. بعد خیلی به صراحت گفتند دور هم باشیم درینکی [نوشیدنی] بزنیم. چند وقت بعد گفتند: ما تو را دیدیم در خیابان عباس آباد، داشتی‌ می‌رفتی داخل ماشین و دست یک دختر بچه را گرفته بودی ، آقای حیایی بود به علاوه گروه فیلمبرداری.

متوجه شدم همان نقشی است که قرار بود کار کنم و کارگردانش آقای رخشانی به من زنگ زده بود. عجیب است ولی من که بازی نکردم. زنگ زدم به راما قویدل گفتم ماجرا چیست؟ گفتند عوض شدی. گفتند آقای حمید رخشانی زنگ زدند به آقای شریفی‌نیا و گفتند من یک کسی را می‌خواهم عین خانم بوشهری. آقای شریفی‌نیا هم با آلبومی زیر بغل آمد.

در ادامه مجری برنامه نقل قولی را از بهرام رادان طرح می‌کند که هرکس از این فضا ناراحت است می‌تواند برود و دلشاد در پاسخ به این نقل قول می‌گوید:" ایشان خیلی اشتباه کردند که این صحبت را کردند. ایشان یک آقا هستند، زمانی که به یک دختر، یا خانم این حرف را می‌زنند که شما چگونه می‌توانید ما را ساپورت کنید یعنی چی ؟ قرارداد نوشته شده، تمام شده؟ می‌پرسند، چطور می‌توانید ما را ساپورت کنید؟  ساپورت کردن من بازی خوب است."

بوشهری در ادامه با پاسخ به این صحبت بهرام رادان می‌گوید: ایشان حق این را نداشتند کسی که ناراحت است برود بیرون. هر کسی را واقعا وارد این مقوله نکنیم، ببخشید طویله هم یک دری دارد، سینما الان طویله شده  و هر حیوانی سرش را می‌اندازد پایین، می‌آید توی سینما با داشتن پول و ارتباط. شانیت آدم‌ها را نگاه دارند. از آدم هایی استفاده کنند که زحمت این کار را کشیدند و حداقل سواد این قضیه را دارند.


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان