۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین فعالیت‌های کانون معلولان توانای قزوین مصداق اقامه نماز است
کد خبر: ۳۳۲۳۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۲ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

فعالیت‌های کانون معلولان توانای قزوین مصداق اقامه نماز است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای کانون معلولین توانای قزوین گفت: فعالیت‌های مدیران کانون معلولین توانای قزوین مصداق اقامه نماز است.

فعالیت‌های کانون معلولان توانای قزوین مصداق اقامه نماز است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار اعضای کانون معلولین توانای استان قزوین به موفقیت‌های شرکت فیروز اشاره و اظهار کرد: شرکت فیروز با مدیریت آقای موسوی یکی از شرکت‌های بسیار موفق و پیشتاز است که شرط ورود به آن معلولیت است و اتخاذ چنین رویکردی برکات بسیاری برای جامعه به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: خداوند زمانی که می‌خواهد به انسانها نمره انسانی بدهد، به ظاهر آنها نگاه نمی‌کند بلکه می‌فرماید برترین، گرانقیمت‌ترین، و انسان‌ترین شما کسانی هستند که کرامت آنها از دیگران برتر باشد و این تفسیر خداوند نشان می‌دهد تبعیض در نظام خلقت جایگاهی ندارد چرا که کرامت سرمایه عظیمی است که می‌تواند در همه انسانها رشد و بالندگی پیدا کند و چه بسا معلولان این توانایی را بیشتر از دیگران داشته باشند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خداوند چیزی را کم نمی‌کند و اگر چیزی را از انسان بگیرد توانایی دیگری به او می‌بخشد، تأکید کرد: خداوند به همه انسانها توانایی بخشیده است و انسان بدون توانایی وجود ندارد و آقای موسوی به خوبی توانسته است توانایی‌های شما را کشف و به دنیا معرفی کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین پس از شنیدن فعالیت‌های مدیران و کارکنان مجموعه کانون معلولین توانا با ابراز خرسندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این مجموعه خاطرنشان کرد: شما افتخار و برکت جامعه ما هستید. توانمندی‌های این مجموعه آنقدر عظیم است که می‌تواند مشکلات بخش‌های دیگر جامعه را نیز برطرف کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در منابع دینی آمده اگر نماز پذیرفته شود اعمال دیگر نیز پذیرفته می‌شود، گفت: علاوه بر آنکه نماز می‌خوانیم باید نماز را اقامه کنیم، حقیقتاً به معنای واقعی کلمه کارهایی که در این مجموعه انجام می‌شود مصداق اقامه نماز است.

سیدمحمد موسوی، رئیس هیئت مدیره کانون معلولین توانای استان قزوین نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه و برخی از مشکلات کانون معلولین توانای استان قزوین پرداخت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان