۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نماینده ولی‌فقیه و استاندار درگذشت مبارز انقلابی قزوین را تسلیت گفتند
کد خبر: ۳۳۲۳۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۲ ساعت: ۱۱:۳۳ ↗ لینک کوتاه

با صدور پیام‌هایی؛

نماینده ولی‌فقیه و استاندار درگذشت مبارز انقلابی قزوین را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین با صدور پیامی درگذشت حاج محمدحسن درافشانی از مبارزان دوران ستمشاهی،خادم خانواده‌های شهدا و از خیرین قزوینی را تسلیت گفتند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار درگذشت مبارز انقلابی قزوین را تسلیت گفتند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد حسن درافشانی، از مبارزان انقلاب اسلامی و از معتمدان بازار قزوین روز گذشته به رحمت ایزدی پیوست؛ با درگذشت این مبارز انقلابی پیام‌های جداگانه‌ای از سوی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار صادر شد.
آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت حاج محمد حسن درافشانی، از مبارزین انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی و از معتمدین بازار را تسلیت گفت.


متن پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مبارز نیکوکار آقای حاج محمدحسن درافشانی، از معتمدین بازار، مبارزان دوران رژیم شاهنشاهی و پشتیبانان جنگ تحمیلی را به خاندان محترم و مردم متدین استان قزوین تسلیت عرض می‌کنم.

مرحوم درافشانی در مبارزات انقلابی و ستاد پشتیبانی جنگ تحمیلی استان قزوین فعالیت چشم گیری داشت و در سال‌های پس از جنگ با فعالیت در امور خیر، راه اندازی صندوق قرض الحسنه و دستگیری از یتیمان به گره‌گشایی از کار مردم پرداخت.

از درگاه خدای متعال برای ایشان رحمت و رضوان و برای خانواده، بازماندگان و دوستان وی صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام‌ جمعه قزوین

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی درگذشت حاج محمد حسن درافشانی از مبارزان دوران ستمشاهی،خادم خانواده‌های شهدا و از خیرین قزوینی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

کل نفس ذائقـة الموت
درگذشت مرحوم حاج محمد حسن درافشانی از خیرین متدیّن، معتمد بازار و از همراهان و حامیان پیشکسوت در امر مبارزه با رژیم ستمشاهی را به مردم شریف قزوین به ویژه خانواده شریف،فررندان، بازماندگان، دوستان و بازاریان قزوین تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال رحمت واسعه برای آن مرحوم و سلامتی برای بازماندگان مسالت می‌نمایم.

آن مرحوم علاوه بر حضور فعال در دوران مبارزه با طاغوت در جریان نهضت امام خمینی(ره) و حمایت از پیشقراولان مبارزه،پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، سال‌ها در سنگر بنیاد شهید وظیفه خدمت به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا را بر عهده داشت و در کنار آن در حمایت از نیازمندان و امور خیریه نیز اهتمام خاصی ورزید و به راستی مصداق عاش سعیداً و مات سعیداً شد.
عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان