۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پیگیری بازگشت احسان لشگری به تیم ملی/ قزوین حق پوشش خبری مسابقات کشتی را نداشت
کد خبر: ۳۳۲۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت کشتی قزوین خبر داد

پیگیری بازگشت احسان لشگری به تیم ملی/ قزوین حق پوشش خبری مسابقات کشتی را نداشت

رئیس هیئت کشتی قزوین گفت: مسابقات کشتی برگزار شده در حد ملی بود و استان حق پوشش خبری آن را نداشت تا جایی که صدا و سیمای قزوین هم نیز در این مراسم حضور نداشت و من علت این را نمی دانم.

پیگیری بازگشت احسان لشگری به تیم ملی/ قزوین حق پوشش خبری مسابقات کشتی را نداشت

مسعود نصرتی، رئیس هیئت کشتی قزوین، در خصوص سطح مسابقات کشتی برگزار شده در قزوین در مصاحبه با صبح قزوین اظهار داشت: پس از اعلام آمادگی استان قزوین برای میزبانی این مسابقات، برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی به استان واگذار شد.
وی افزود: با توجه به شرکت کردن تمامی کشتی گیران مطرح در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی، مسابقات از بالاترین کیفیت برخوردار بود.
رئیس هیئت کشتی قزوین برگزاری این مسابقات را برای استان تاثیرگذار و مفید دانست و بیان داشت: برگزاری اینگونه مسابقات باعث ایجاد انگیزه و رغبت در خانواده ها خواهد شد تا سبب شود فرزندان آن ها نیز در این رشته فعالیت کنند، همچنین حضور ورزشکاران استانی که در این رشته فعالیت می کنند نیز مزید بر علت خواهد بود.
وی به فواید دیگر برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: اینگونه مسابقات به عنوان کارگاه های کامل آموزشی برای ورزشکاران محسوب شده و آن ها می توانند با شرکت کردن و یا تماشای آن از این کارگاه ها بهره لازم را ببرند که مطمئنا این امور در آینده کشتی استان تاثیرگذار خواهد بود.
نصرتی در رابطه با میزان رضایت مسئولین از میزبانی استان توضیح داد: با حضور فعال رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی در هر سه روز مسابقات، از برگزاری این مسابقات ابراز رضایت شد و این امر کاملا مورد رضایت فدراسیون قرار گرفت که تمامی این امور نتیجه تلاش مدیران استانی بوده است.
وی در خصوص اینکه علی رغم حق میزبانی،خبرنگاران استان نتوانستند در ورزشگاه حضور پیدا کرده و مسابقات را پوشش دهند تصریح کرد: در همان ابتدا سالن به فدراسیون تحویل داده شد و مدیریت برگزاری مسابقات به فدراسیون محول شد در نتیجه با توجه به حق میزبانی فقط به 10 نفر از خبرنگاران استان اجازه پوشش خبری داده شد حتی شخص بنده نیز به عنوان رئیس هیئت کشتی استان فقط 10 دقیقه به صورت تشریفاتی در آنجا حضور پیدا کردم.
این مسئول در همین رابطه تاکید کرد: مسابقات برگزار شده در حد ملی بود و استان حق پوشش نداشت تا جایی که صدا و سیمای قزوین نیز در این مراسم حضور نداشت و من نیز علت این را نمی دانم.
وی با اشاره به اینکه احسان لشگری با سابقه درخشان خود در مسابقات جهانی و المپیک یکی از شانس های این رشته در عرصه های جهانی محسوب می شود در خصوص اینکه چه اقداماتی در حمایت از این کشتی گیر آزاد استانی پس از حذف در مسابقات انجام شده توضیح داد: برای ورود به عرصه ملی باید در این مسابقات مقام کسب شود، تمامی نظرات نسبت به احسان لشگری مثبت بوده و با رئیس فدراسیون کشتی در همین رابطه مذاکره شده و در دست پیگیری است اما هیچ قولی داده نشده تا نسبت به او استثناء قائل شوند ولی ما همچنان امیدوار هستیم.
نصرتی در پاسخ به اینکه با توجه به مسئولیت سنگین شهردار بودن چطور به عنوان رئیس هیئت کشتی انتخاب شده است، گفت: سومین سال است که در این سمت در هیئت کشتی در حال فعالیت هستم و این مسئولیت را نیز از روی علاقه شخصی خود پذیرفتم.
تمامی کارهای انجام شده نمی تواند کار شخص خاصی به تنهایی باشد و تمام تلاش ها نتیجه وحدت، همدلی و همکاری افراد است.

انتهای پیام/7008/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان