۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تولید بیش از ۳۰۰۰دقیقه برنامه به‌ مناسبت هفته بسیج
کد خبر: ۳۳۲۲۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۰ ساعت: ۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد:

تولید بیش از ۳۰۰۰دقیقه برنامه به‌ مناسبت هفته بسیج

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: سیمای مرکز قزوین در مجموع با ۲۲۸۰دقیقه برنامه تولیدی و تامینی به استقبال هفته بسیج رفت.

تولید بیش از ۳۰۰۰دقیقه برنامه به‌ مناسبت هفته بسیج
سعید انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین ضمن تولید و پخش ویژه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، برنامه‌های روتین خود را در حوزه صدا و سیما با محوریت گرامیداشت هفته بسیج تولید و پخش کرد.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین در مجموع با 2280دقیقه برنامه تولیدی و تامینی به استقبال هفته بسیج رفت که ویژه برنامه «سّرِ سربُلند» و برنامه‌های «ستاره‌ها، تیک تاک، باغچه آفتابگردون، سرای معرفت، صبح بخیر قزوین،خانه ما» و در بخش برنامه‌های تامینی هم با پخش فیلم‌های سینمایی، موسیقی تصویری، میان برنامه و زیرنویس به هفته بسیج پرداختند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی خدمات و فعالیت‌های بسیج است.

وی گفت: صدای مرکز قزوین هم با تولید و پخش 540 دقیقه برنامه رادیویی به این مناسبت پرداخته است که در حوزه تولید، برنامه‌های «پاتوق، دیماج، زندگی سلام، لحظه‌های آسمانی، روشنا، نواهنگ» و در حوزه تامین نیز برنامه‌های «نشان راه، جرعه ای از دریا، گنجینه کتاب، مدرسه عشق، نمایش و سرودها و موسیقی» با این عنوان روی آنتن رادیو قزوین رفت.

انبارلویی در ادامه به بر نامه‌های معاونت خبر بمناسبت هفته بسیج اشاره کرد و افزود: 139عنوان خبر مکتوب، گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی و گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولان سپاه و بسیج استان، برنامه‌هایی است که خبر مرکز قزوین در 222دقیقه به آن پرداخته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان