۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حکم حناچی مثل نجفی با فشار روحانی تائید شد/ نجفی عاقبت بخیر نشد!
کد خبر: ۳۳۲۲۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۸ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

آفتاب یزد:

حکم حناچی مثل نجفی با فشار روحانی تائید شد/ نجفی عاقبت بخیر نشد!

امضاء رحمانی فضلی پای حکم حناچی رخداد چندان عجیب و غیرقابل باوری نیست چون همین یک سال قبل بود که زمین و زمان وساطت کردن تا حکم نجفی تأیید شد؛ البته نجفی عاقبت به خیر نشد!

حکم حناچی مثل نجفی با فشار روحانی تائید شد/ نجفی عاقبت بخیر نشد!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در واکنش به امضای حکم حناچی نوشته است: داستان محمدعلی نجفی، عیناً برای پیروز حناچی تکرار شد!

امضای حکم شهردار تهران به دقایقی بعد از دقیقه 90 کشانیده شد و حتی پای واعظی هم به میانه ماجرا باز شد. همین چندروز قبل بود که اصلاح طلبان به صراحت گفته بودند؛ عدم امضای حکم حناچی توسط رحمانی فضلی طبیعی است اما دست روی دست گذاشتن حسن روحانی کاملاً غیرطبیعی است.

در ادامه گزارش آفتاب یزد آمده است: خیلی ها حالا به عینه می بینند که کابینه آن طورها هم که در محافل سیاسی روی آن بحث وجود دارد یک دست و همراه نیست! حداقل درباره وزارت کشوری که رحمانی فضلی سکان دار آن است دریافتیم سازی که می زند عمیقا ناکوک و خارج است و هیچ ارتباطی به ارکستر کابینه ندارد.

از حیاط پاستور خبر رسید که واعظی گفته حکم حناچی امضا می شود! همگان بهت زده نگریستند که امضا و عدم امضای حکم حناچی در حوزه وظایف محوله به وزارت کشور است پس نقش رئیس دفتر در این میانه چیست؟


آفتاب یزد بدون اشاره به نظرات منفی دستگاه های امنیتی پیرامون حناچی که دلیل اصلی تاخیر صدور حکم بود، نوک پیکان را به سمت وزارت کشور و اختلاف اصلاح طلبان با رحمانی فضلی هدایت کرده و نوشته است: تئوری های بسیاری می تواند مطرح شود؛ یکی چنگ زدن به همان «همه کارگی» واعظی در دولت، دیگری مقاومت عجیب و غریب وزارت کشور برای تأیید نکردن حکم شهردار منتخب شورای پنجم تهران و از همه اینها مهم تر، ارتباط دادن حکم حناچی به انتخابات 98 یا 1400 هرچه باشد و بود اگرچه حکم حناچی خیلی دیر و دور امضاء شد اما پالس هایی که از این تأخیر بی مورد دریافت شد برای تیم اجرایی دولت چندان خوشایند نیست... امضاء رحمانی فضلی پای حکم حناچی رخداد چندان عجیب و غیرقابل باوری نیست چون همین یک سال قبل بود که زمین و زمان وساطت کردن تا حکم نجفی تأیید شد؛ البته نجفی عاقبت به خیر نشد!



انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان