۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین یتیم بدون حامی در استان نداریم
کد خبر: ۳۳۲۲۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۸ ساعت: ۸:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد قزوین:

یتیم بدون حامی در استان نداریم

مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: هزار و ۶۴۵ یتیم در استان داریم که ۱۴ هزار و ۸۳ حامی در قالب طرح اکرام ایتام حمایت از آنها را بر عهده دارند که باید اعلام کنیم که در استان قزوین یتیم بدون حامی نداریم.

یتیم بدون حامی در استان نداریم
مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در استان قزوین اظهارکرد: هم اکنون 21 هزار و 637 خانوار با جمعیت 35هزار و 637 نفری به صورت دائمی معیشت بگیر کمیته امداد امام (ره) هستند که جمعیت مددجویی 5.4 درصد از کل خانوار و 2.7 درصد از جمعیت کل استان را شامل می‌شود.

وی اعلام کرد: هزار و 645 یتیم در استان داریم که 14 هزار و 83 حامی در قالب طرح اکرام ایتام حمایت از آنها را بر عهده دارند که باید اعلام کنیم که در استان قزوین یتیم بدون حامی نداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در شش ‌ماهه نخست سال جاری برای تغذیه 81 مادر باردار و نیازمند تحت حمایت 81 میلیون تومان هزینه شده همچنین بیش از شش میلیارد و 449 میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: طی هفت ماهه سال جاری 67 میلیارد و 159 میلیون تومان درآمدزایی کمیته امداد استان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 385 درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان