۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کجای دنیا شهرداری پایتخت را به فرد مسئله دار می‌سپارند؟
کد خبر: ۳۳۲۲۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۷ ساعت: ۱۸:۴۱ ↗ لینک کوتاه

محمد ایمانی نوشت:

کجای دنیا شهرداری پایتخت را به فرد مسئله دار می‌سپارند؟

شورای شهر باید مواخذه شود و پاسخگو باشد؛ چرا فردی را برای شهرداری نامزد کرده که برادر و بستگانش عضو مرکزیت سازمان منافقین هستند؟

کجای دنیا شهرداری پایتخت را به فرد مسئله دار می‌سپارند؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود درباره انتخاب شهردار نوشت:

تهران، پایتخت جمهوری اسلامی و ام القرای جهان اسلام است. شهردار پایتخت باید در همین تراز باشد.

شفافیت، شعار مدعیان اعتدال و اصلاحات است. شورای شهر باید مواخذه شود و پاسخگو باشد؛ چرا فردی را برای شهرداری نامزد کرده که برادر و بستگانش عضو مرکزیت سازمان منافقین هستند؟ این سازمان تروریستی 17 هزار شهروند و مقام ایرانی را به جنایت تمام به شهادت رسانده و اجیر شده سیا، موساد و استخبارات سعودی است.

ظاهرا معاونت های وزارت اطلاعات، به اعتبار سوابق شخصی و خانوادگی حناچی، او را فاقد صلاحیت شهرداری اعلام کرده اند. همین امر موجب عدم موافقت وزارت اطلاعات و عدم پاسخ مثبت به استعلام درباره نامبرده شده است.

اما گویا وزارت اطلاعات و کشور تحت فشار سیاسی و رسانه ای نتوانسته اند با صراحت، این عدم کفایت و صلاحیت را اعلام کنند! مگر شعار دولت، شفافیت نیست؟ وزارت اطلاعات صراحتا اعلام کند نظر معاونت های ذی ربط درباره حناچی و بستگان درجه اول وی و همچنین مشرب فکری لیبرالی وی چه بوده است؟باید روشن شود که با وجود مخالفت معاونت های ذی ربط، کدام محافل نمی گذارند نامزدی حناچی منتفی شود؟

چرا آقای حناچی ولو در لفظ هم که شده، از برادرش و سازمان تروریستی منافقین اعلام برائت نمی کند؟ هر چند که این اقدام  برای احراز صلاحیت کفایت نمی کند.

چرا برخی اعضای شورای شهر تهران اصرار دارند افراد مسئله دار و زیر علامت سوال (مانند نجفی و حناچی)  را نامزد شهرداری کنند و به جای انتخاب مدیران کاری و بدون حاشیه، دنبال افراد سیاست زده و حاشیه دار می روند؟ کلید شهرداری در کدام پایتخت دنیا را به فردی حاشیه دار و مسئله دار می سپارند؟

چرا یک سال و نیم است کار اداره پایتخت را قفل کرده اند و موجب انباشت مشکلات و نارضایتی مردم می شوند؟ آیا این یک تصادف است یا حاصل نفوذ و برنامه ریزی؟ آیا قحط الرجال بود که دنبال برادر عضو مرکزیت سازمان منافقین و یا مدیر بازنشسته و بیمار دولتی برای مدیریت شهر رفتند؟

جا دارد نهادهای نظارتی و امنیتی، به این روند به عنوان کارشکنی در مدیریت پایتخت جمهوری اسلامی رسیدگی کنند. نمی شود هم طیف آلوده به نفاق، با پنهانکاری پروژه دیکته شده را پیش ببرند و هم دستگاه های نظارتی ذی ربط، سکوت و انفعال پیشه کنند و رودربایستی داشته باشند.



انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان