۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دُم خروس تفرقه‌افکنان این‌بار از صفحه مجازی اصلاح‌طلبان قزوین بیرون زد!
کد خبر: ۳۳۲۲۲۰ نویسنده: حنانه امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۶ ساعت: ۱۶:۲۴ ↗ لینک کوتاه

قابل توجه دادستان محترم قزوین؛

دُم خروس تفرقه‌افکنان این‌بار از صفحه مجازی اصلاح‌طلبان قزوین بیرون زد!

انتظار می‌رود مسئولان قضایی استان قزوین قاطعانه با صفحاتی که به نام یک جریان خاص به اعتقادات مردم توهین می‌کنند، برخورد کنند.

دُم خروس تفرقه‌افکنان این‌بار از صفحه مجازی اصلاح‌طلبان قزوین بیرون زد!
صبح قزوین ؛____حنانه امیری 

فضای مجازی امروز به فضای بی در و پیکری تبدیل شده که هر روز در این فضا شاهد رخ‌نمایی توهین، تهمت، جسارت به عقاید، اشخاص و بزرگان و مبانی دینی هستیم و این جسارت‌کنندگان در سایه عدم نظارت و رهاشدگی فضای مجازی به تخریب دین و عقاید مردم مشغولند!

صفحه اینستاگرام "اصلاحات قزوین" که خود را نماینده جامعه اصلاح طلبی استان قزوین می‌داند از زمان شروع به فعالیت خود در پیج اینستاگرامی خود با ناشی‌گری به توهین به علما و مراجع و مبانی دینی و اسلامی اقدام کرده است و در لابلای پست‌های سیاسی و به ظاهر فرهنگی(!!) خود مبانی شرعی و دینی و علایق مردم را به تمسخر گرفته است.

این صفحه اینستاگرامی تندروی‌های خود را در سایه عدم نظارت‌های مسئولان مربوطه ادامه داد و اخیرا در عملی وقیحانه اقدام به توهین به زوار اربعین و نوع پذیرایی مردم مسلمان عراق از زوار ایرانی کرد.

در کپشن شرم آوری که به همراه فیلم کوتاهی از سوی ادمین این صفحه اینستاگرامی در قالب پستی روز گذشته(دوشنبه) منتشر شد، ذکر شده بود که مردم عراق برای پذیرایی از زوار در اربعین اقدام به ذبح الاغ کرده‌اند!!! بدون اینکه مستندی بر این ادعا ارائه شود یا اثری از اینکه این فیلم مربوط به کشور عراق و ایام اربعین باشد، نشان داده شود.

این صفحه اینستاگرامی منتسب به اصلاحات قزوین پس از اینکه با انتقادات صریح مردم درخصوص توهین به اربعین مواجه شد سریعا کپشن پست مورد نظر را حذف کرد و کامنت‌های خود را بست!

متاسفانه رویه این تفرقه‌افکنی از سوی جریان مشخصی که یک سر آن به خارج از کشور و نشریه‌های بیگانه می‌رسد از ابتدای امسال شروع شد تا همچون سدی بر این سیل خروشان اربعین شود، اما مردم عزیز ایران اسلامی و مردم میهمان‌نواز عراق به همراهی همه مسلمانان جهان با تمسک به شعار "حب الحسین یجمعنا" نشان دادند که این توطئه‌گری‌ها عاقبتی ندارد و روسیاهی برای تفرقه‍‌افکنانی باقی می‌ماند که هنوز از عشق و علاقه مردم به سیدالشهدا بی‌خبرند.

به نظر نگارنده به طور یقین این صفحه اینستاگرامی بیان‌کننده تفکرات و علایق و عقاید همه اصلاح طلبان استان قزوین نیست و اصلاح طلبان استان قزوین نیز جزو عاشقان سیدالشهدا و حامیان برگزاری جریان عظیم پیاده‌روی اربعین هستند، بنابراین این انتظار می‌رود که این جریان هرچه سریع‌تر راه خود را از تندرویان بی دینی که هیچ بوئی از انسانیت و اخلاق نبرده‌اند، جدا کرده و توهین صورت گرفته را محکوم کرده و از اتفاق رخ داده اعلام برائت کنند.


نکته دوم اینکه انتظار می‌رود مسئولان قضایی استان قزوین قاطعانه با صفحاتی که به نام یک جریان خاص به اعتقادات مردم توهین می‌کنند، برخورد کنند این برخورد قاطعانه شاید بتواند کمی از احساسات جریحه‌دار شده مردم استان قزوین را التیام بخشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان