۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۲۵۲میلیاردریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی قزوین مصوب شد
کد خبر: ۳۳۲۱۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۵ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

معاون امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان:

۲۵۲میلیاردریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی قزوین مصوب شد

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: بیشترین اعتبارات مصوب شده در سطح استان با اعتباری به مبلغ ۹۵ میلیارد ریال و شهرستان قزوین با اعتبار به مبلغ ۵۴ میلیارد ریال است.

۲۵۲میلیاردریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی قزوین مصوب شد
حمیدرضا تبسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: امسال 252 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مصوب شده، این میزان اعتبار برای اجرای 272 پروژه عمرانی مصوب شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار شامل؛ 39 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، 107میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای، 13.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات دو سوم سه درصد نفت و گاز، 10میلیارد ریال از محل اعتبارات شاخص‌های توسعه استان و 82.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات ویژه استانی مصوب شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون مبلغ 111میلیارد ریال برای پروژه‌های مصوب سال 1397 تخصیص یافته است.

این ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی افزایش یابد و پروژه‌های بیشتری در بخش کشاورزی اجرا شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات برای بخش آب وخاک مصوب شده است، گفت: 176پروژه برای اجرای انتقال آب کشاورزی، لوله گذاری، احداث سربند، استخر ذخیره آب کشاورزی و مرمت و بازسازی قنوات و سایر پروژه‌ها در روستاه‌ها مصوب شده است.

تبسمی اضافه کرد: مابقی پروژه‌ها در قالب طرح‌های افزایش تولیدات زراعی، باغی، دامی، شیلات، مبارزه با آفات نباتی و ترویج و توانمندسازی جوامع محلی و بهره برداران مصوب شده است.

وی بیان کرد: بیشترین اعتبارات مصوب شده در سطح استان با اعتباری به مبلغ 95 میلیارد ریال و شهرستان قزوین با اعتبار به مبلغ 54 میلیارد ریال است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان