۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امروز شکست خورده‌تر از آل سعود در منطقه نداریم/ حکومت پیامبر(ص) حرکتی انقلابی برای مبارزه باظلم بود
کد خبر: ۳۳۲۱۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۴ ساعت: ۱۰:۹ ↗ لینک کوتاه

ابوترابی در قزوین:

امروز شکست خورده‌تر از آل سعود در منطقه نداریم/ حکومت پیامبر(ص) حرکتی انقلابی برای مبارزه باظلم بود

ابوترابی در قزوین گفت: امروز شکست خورده‌تر از رژیم آل سعود نداریم، از یمن شکست خورده اند در حالی که به این باور بودند که ۱۵ روزه یمن را تسخیر می‌کنند اما چهار سال طول کشیده و اکنون چاره ای جز پذیرفتن آتش بس ندارند.

امروز شکست خورده‌تر از آل سعود در منطقه نداریم/ حکومت پیامبر(ص) حرکتی انقلابی برای مبارزه باظلم بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ مراسم جشن هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه و حضور پور شور مردم در شهر اقبالیه برگزار شد.

حجت الاسلام ابوترابی در این مراسم اظهار کرد: میلاد پیامبر(ص)، میلاد قرآن، میلاد علم و میلاد تمام ارزش‌ها و فضائل اخلاقی، میلاد وحدت جامعه اسلامی و میلاد حق است، آغاز تحول در جامعه بشری و حیات انسان است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: میلاد انقلابی که در اصولی روشن استوار است، اولین اصلی که در انقلاب پیامبر(ص) قرار گرفت عقل علم و معرفت است و آغاز رویش دانش در جامعه انسانی است.

وی بیان کرد کرد: پیام قرآن کریم و دعای پیامبر اعظم، افزایش علم ودرک آن است، پس مطالبه ماهم باید علم و دانش باشد و ما در سایه علم و توحید قرآن را می‌شناسیم و توسط پیشوایان معصوم با علم آشنا می‌شویم و حق را می‌شناسیم.

ابوترابی گفت: پیامبر در سایه علم راه معرفت خدا را گشوده است که این معرفت بر توحید استقرار دارد و راه رسیدن به قرب الهی را فراهم می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پیامبر اکرم در میان تمام ممکنات کوی سبقت را گرفته است، گفت: حضرت محمد(ص) مظهر تمام خوبی‌هاست و هر انسانی که به پیامبر نزدیک باشد به خدا نزدیکتر است و بعد از آن حضرت علی(ع) نزدیکترین افراد به پیامبر است.

وی تصریح کرد: انقلاب و انفجار علم، در سایه توحید و معرفت پیامبر و اولیای الهی میسر است و موجب به عدالت رسیدن است، رسالت پیامبر آغاز بسط عدالت در کره خاکی است که در سایه آموزه‌های پیامبر به نور عدالت دست خواهیم یافت.

ابوترابی عنوان کرد: رسالت پیامبر آغازی برای حیات انسان در کره خاکی در سایه عدالت است، حکومت پیامبر(ص) یک حرکت انقلابی برای مبارزه با ظلم بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک گام بلند در مسیر راه و روش پیامبر ( ص) است، این انقلاب جمهوری اسلامی رشد علم را همواره کرد، امروزه ملت ما نسبت به ۴دهه قبل با یک رشد و پیشرفت خیره کننده علمی، عقلی، معرفت روبرو بوده است که این موارد همه به ثمره انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: امروز کشور ما با مشکلات اقتصادی روبرواست، اما در کنار آن از یک آرامش و انسجام سیاسی برخوردار است، ملت ما استقلال سیاسی را تشخیص می‌دهد و درک عمیق از اقتدار دفاعی، سیاسی نظام دارد و اعتقادش این است که با این سرمایه‌ها می‌توان مشکلات راحل کرد.

ابوترابی افزود: سرمایه ملت ایران، سرمایه عقلانیت، علم، بصیرت سیاسی، قدرشناسی شهدا و رهبری، قدرشناسی از پیامبر و اهل بیت است، نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت در برابر استکبار ایستاده و بدون استثنا پیروز میدان خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز دو کشور امریکا و اسرائیل در منطقه در مقابل ملت ایران ایستاده‌اند و همانطور که مشاهده کردید استکبار جهانی از آنها حمایت می‌کند، امروز شکست خورده‌تر از رژیم آل سعود نداریم، از یمن شکست خورده اند در حالی که به این باور بودند که ۱۵ روزه یمن را تسخیر می‌کنند اما چهار سال طول کشیده و اکنون چاره ای جز پذیرفتن آتش بس ندارند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: پیروزی جبهه مقاومت و امت اسلام راه را برای پیروزی‌های بزرگتری هموار کرده است و با تصمیم‌گیری و مدیریت عاقلانه و به موقع مدیران راه رشد و شکوفایی ملت ایران را هموار کنند.

وی در پایان گفت: با وحدت کلمه، علم و در سایه رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی گام‌ها را استوار برداریم و از ۳۰۰۰ شهید استان الگو بگیریم و با بصیرت قدم‌ها را محکم برداریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان