۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-زنجان یک کشته برجای گذاشت
کد خبر: ۳۳۲۱۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۳ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات هلال احمر استان:

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-زنجان یک کشته برجای گذاشت

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: ۳مورد تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین-زنجان که ۱۱ مورد رهاسازی و یک نفر فوتی دربرداشت.

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-زنجان یک کشته برجای گذاشت
حکمت‌الله هاشمی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره فعالیت‌های این حوزه در دو روز ابتدایی آذرماه اظهار کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه، اول و دوم آذرماه پایگاه‌ها و تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در 15 حادثه خدمات امداد و نجات ارایه کردند.

وی افزود: طی این دو روز این حوادث شامل 13 مورد جاده‌ای، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد نیز خدمات حضوری بوده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین ابراز کرد: در این حوادث 8 نفر توسط عوامل امدادی جمعیت به مرکز درمانی انتقال داده شدند و 2نفر دیگر به صورت سرپایی خدمات امدادی و درمانی دریافت کردند، همچنین تیم‌های نجات جمعیت هلال احمر استان 13 نفر گرفتار را نیز رهاسازی کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به بارندگی در محورهای مواصلاتی استان تیم‌های عملیاتی به صورت آماده باش در طول این دو روز در مسیرهای مواصلاتی استان اقدام به ارائه خدمات امدادی مشغول بودند.

این مسئول بیان کرد: در این دو روز 56نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قزوین در قالب 22 تیم امداد و نجات اقدام به ارائه خدمات به هموطنان و مسافرین عزیز پرداختند.

وی در ادامه ضمن اشاره به 3مورد تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین-زنجان که 11 مورد رهاسازی و یک نفر فوتی دربرداشت از رانندگان و مسافرین عزیز درخواست رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را داشتند، در این 3 مورد تصادف زنجیره ای 24 دستگاه خودروی سواری با یکدیگر برخورد کردند.

در ادامه هاشمی ضمن اشاره به ادامه بارندگی طی روزهای آینده، بر وضعیت آماده باش تیم‌های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی تاکید کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان