۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برنامه «به وقت باران» با موضوع مهدویت پخش می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۰۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳۰ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

از شبکه قزوین؛

برنامه «به وقت باران» با موضوع مهدویت پخش می‌شود

ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» با موضوع مهدویت در شبکه قزوین تولید و پخش می‌شود.

برنامه «به وقت باران» با موضوع مهدویت پخش می‌شود
سعید انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: یکی از اهداف و آرمان‌های انفلاب اسلامی و جامعه شیعی ایران همواره انتظار فرج آن حضرت و تلاش برای انتقال این مفهوم ارزشمند به جهانیان است.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز قزوین هم ضمن توجه به رسالت رسانه در این حوزه با همین رویکرد شروع به تولید و پخش برنامه ای با موضوع مهدویت کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: «به وقت باران» ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که ضمن معرفی مراکز فعال مهدوی در سطح استان، هر فعالیتی که در حوزه مهدویت در قزوین انجام می‌شود را انعکاس خواهد داد.

وی ادامه داد: این برنامه تلویزیونی در بخشی تحت عنوان «خانه دوست» به دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم می‌رود و به معرفی شهداء و ارتباط ایشان با فرهنگ مهدویت می‌پردازد.

انبارلویی گفت: «به وقت باران» در بخش دیگری با عنوان «عهدنامه» به مدارس سر می‌زند و دانش آموزان با قرائت نوشته ای بصورت عهدنامه، به دغدغه‌ها و درد دل‌های خود درباره حضرت ولی عصر(عج) اشاره می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» به تهیه کنندگی روح الله فاطمی نسب جمعه‌ها ساعت 16:30 به مدت 60دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان