۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بهره‌مندی ۲۷۷۵ مددجو از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
کد خبر: ۳۳۲۰۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۹ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

بهره‌مندی ۲۷۷۵ مددجو از خدمات بیمه تأمین اجتماعی

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری دو هزار و ۷۷۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شده اند.

بهره‌مندی ۲۷۷۵ مددجو از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
مجید مومنی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اساس کار کمیته امداد امام (ره) خدمت رسانی به محرومان با رویکرد توانمندسازی است یعنی به جای ماهی دادن ماهیگیری را به مددجویان آموزش می‌دهیم.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند و با برنامه ریزی صورت گرفته مهارت‌های لازم را فرامی‌گیرند و آماده اشتغال به کار می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: در کنار زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال نیز که مشغول فعالیت کسب و کار هستند از بیمه تأمین اجتماعی بهره مند می‌شوند.

وی اعلام کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری دو هزار و 775 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شده اند، بدین معنا که برای آنها حق بیمه واریز شده و در پایان دوره نیز مستمری تأمین اجتماعی دریافت خواهند کرد.

ممئمنی گفت: طی شش ماه نخست سال جاری برای هزار و 875 خانوار شهری مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان و برای 900 خانوار روستایی مبلغ 200 میلیون تومان حق بیمه پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در پایان شش ماهه نخست سال جاری 21 هزار و 637 خانوار با جمعیتی بالغ بر 35 هزار و 637 نفر از خدمات دائمی این نهاد بهره مند شده اند که با توجه به جمعیت 397 هزار و 165 خانواری استان باید گفت که 2.7 درصد جمعیت استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هستند.

این مسئول با اشاره به حضور اقشار مختلف در جمع نیکوکاران ابراز کرد: در پایان شش ماهه نخست سال جاری 14 هزار و 83 حامی ایتام و پنج هزار و 888 حامی محسنین با کمیته امداد استان قزوین همکاری دارند و برای حمایت از هزار و 645 یتیم و دو هزار و 976 فرزند طرح محسنین کمک های خود را اهدا می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: علیرغم مشلات اقتصادی و تنگناهای مالی مشارکت مردم در طرح های محتلف به ویژه حمایت از ایتام و نیازمندان با قوت ادامه دارد و تلاش می کنیم تا بستر ارتقای معیشت مددجویان را از طریق استقلال معیشتی و اشتغال زایی فراهم کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان