۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۵ تن از مرزبانان ربوده‌شده در اختیار پاکستان قرار دارند/ پیگیر آزادی باقی مرزبانان هستیم
کد خبر: ۳۳۱۹۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

رحمانی فضلی :

۵ تن از مرزبانان ربوده‌شده در اختیار پاکستان قرار دارند/ پیگیر آزادی باقی مرزبانان هستیم

وزیر کشور گفت: با تلاش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و وزارت خارجه، فعلا ۵ تن از مرزبانان ما را در اختیار پاکستانی‌ها قرار دادند، پیگیر هستیم که همه عزیزانمان آزاد شوند.

۵ تن از مرزبانان ربوده‌شده در اختیار پاکستان قرار دارند/ پیگیر آزادی باقی مرزبانان هستیم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی کارگروه‌های ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان درباره مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی، گفت: با تلاش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصا وزارت امور خارجه انجام داد، فعلا 5 تن از مرزبانان ما را در اختیار پاکستانی‌ها قرار دادند، پیگیر هستیم که همه عزیزانی که در اختیار اشرار هستند آزاد شوند.

وی افزود: دولت پاکستان تا الان همکاری بسیار خوبی داشته و توقع این است که این همکاری را به اتمام برساند تا همه عزیزان به وطن خود بازگردند.

وزیر کشور با بیان اینکه توقع دیگر ما از پاکستان تقویت همکاری‌های امنیتی در مرز‌هاست، تصریح کرد: وزیر کشور پاکستان که صحبت کردم و او قول داد اتفاقاتی در این خصوص بیافتد و همکاری‌های مشترک مرزی داشته باشیم، می‌توانیم عملیات مشترک مرزی داشته باشیم، همچنین می‌توانیم از نظر اطلاعاتی کار‌های زیادی با هم انجام دهیم و حتی به عنوان وزیر کشور و مسئول امنیت داخلی کشور اعلام می‌کنم اگر لازم بود و آنها شرایط لازم را برای عملیات به هر دلیلی نداشتند ما آمادگی داریم تحت نظر و اجازه آنها در مناطق حضور اشرار عملیات انجام دهیم.

رحمانی فضلی گفت: اگر تاکنون اقدامی در آن سوی مرز نکرده ایم به دلیل احترامی است که ما به تمامیت ارضی پاکستان به عنوان کشوری که همیشه با وحدت آنها استراتژیک داریم، اگر اجازه دهند چنین قدرتی را داریم و اعمال می‌کنیم.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان