۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین جشنواره داستان سال قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۱۹۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ساعت: ۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

به همت حوزه هنری استان قزوین؛

جشنواره داستان سال قزوین برگزار می‌شود

برای این جشنواره هر نویسنده می‌تواند سه اثر در محورهای آداب، رسوم و سنن، تعارفات اشخاص، غذاها، شیرینی‌ها و سوغات به دبیرخانه ارسال کند.

جشنواره داستان سال قزوین برگزار می‌شود
نوشین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: جشنواره داستان سال قزوین با هدف پرداختن به؛ آداب، رسوم و سنن فرهنگی قزوین، توسط حوزه هنری برگزار می‌شود.

کارشناس مسوول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اذعان کرد: در سال گذشته نخستین جشنواره داستان سال قزوین برگزار شد که با استقبال خوب نویسندگان استان مواجه شد، به همین دلیل دومین دوره این جشنواره را برای نیمه دوم سال 1397 با رو رویکردی تازه و انگیزه مضاعف طراحی کردیم.

وی در خصوص شرایط شرکت و محورهای این جشنواره افزود: برای این جشنواره هر نویسنده می‌تواند سه اثر (پیشتر در جایی چاپ نشده) در محورهای آداب، رسوم و سنن، تعارفات اشخاص، غذاها، شیرینی‌ها و سوغات به دبیرخانه ارسال کند.

این مسئول بیان کرد: پس از بررسی و داوری آثار در اختتامیه این جشنواره به نفر اول مبلغ 13000000 ریال، نفر دوم 10000000 ریال و نفر سوم8000000 اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند تا 30 بهمن 1397 آثار خود را به آدرس؛ بلوار مدرس، روبروی بوستان ملت، پلاک 70 واحد آفرینش‌های ادبی ارسال کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان