۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری کنگره شهدا به نماد وحدت بین مردم و مسئولان تبدیل شد
کد خبر: ۳۳۱۹۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت خرمدشت:

برگزاری کنگره شهدا به نماد وحدت بین مردم و مسئولان تبدیل شد

امام جمعه موقت خرمدشت گفت: برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین تبدیل به نماد وحدت و تعامل بین مسئولان و مردم تحت زعامت نماینده ولی فقیه در استان قزوین شد.

برگزاری کنگره شهدا به نماد وحدت بین مردم و مسئولان تبدیل شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرمدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین تبدیل به نماد وحدت و تعامل بین مسئولان و مردم تحت زعامت نماینده ولی فقیه در استان قزوین شد و تجربه موفقی برای استان قزوین به حساب آمد.

وی افزود: فرارسیدن هفته وحدت فرصت مناسبی است تا یک بار دیگر نیازهای جهان اسلام در جوامع مختلف اسلامی طرح و بحث شود.

این مسئول عنوان کرد: پرهیز از دامن زدن به اختلافات که نتیجه آن وحدت و تعامل بین ملت‌های مسلمان است و سایر مسایل مختلف از جمله موضوعاتی است که باید با مطرح کردنشان بتوان آنها را در جوامع اسلامی نهادینه کرد.

امام جمعه موقت شهر خرمدشت خاطرنشان کرد: امروز امریکایی‌ها تمام تلاش خود را برای حفظ بن سلمان انجام می‌دهند تا بدین وسیله بتوانند شرارت، جنگ و اختلافات را در منطقه افزایش دهند که این موضوع باید با هوشیاری ملت‌های مسلمان حل و فصل شود.

فاطمی نسب با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج تصریح کرد: بسیجی واقعی از منظر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دارای ویژگیهایی مختلفی از جمله ایمان، اخلاص، تکلیف گرا، دشمن شناس است که امیدوارم بسیجیان بتوانند این خصوصیت‌ها را به صورت کامل داشته باشند.

وی گفت: روحیه بسیجی باید در تمامی زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی، علمی، فرهنگی و وجود داشته باشد تا بدین وسیله شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور باشیم.

امام جمعه موقت شهر خرمدشت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جوانگرایی گفت: امروز که قرار است با اجرای طرح بازنشستگان عده ای از آنها از مسئولیت‌های خود کناره گیری کنند، می‌توان با سپردن این مسئولیت‌ها به افراد جوان شاهد رشد و شکوفایی کشور شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان