۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کنگره۳هزار شهید بزرگترین رویداد فرهنگی سال جاری استان است
کد خبر: ۳۳۱۹۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۴ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

کنگره۳هزار شهید بزرگترین رویداد فرهنگی سال جاری استان است

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: برگزاری کنگره ۳هزار شهید قزوین بزرگترین اقدام فرهنگی در سال جاری بوده و در برگزاری آن از تمام ظرفیت‌های استان استفاده شده است.

کنگره۳هزار شهید بزرگترین رویداد فرهنگی سال جاری استان است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، سردار محمد شاهرخی صبح امروز(پنج شنبه)در اجلاسیه پایانی کنگره۳هزار شهید قزوین که با حضور خانواده شهدا برگزار شد اظهار کرد: خالصانه‌ترین سلام را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تقدیم می‌کنیم و سلام و درود بر شهدا و امام شهدا و آرزوی صحت و طول عمر برای مقام معظم رهبری داریم.

وی ادامه داد: درود و سلام بر ۳هزار شهید استان و خیر مقدم برای مدعوین مراسم شهدا بویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران مقدس و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان داریم.

دبیر کنگره ۳هزار شهید قزوین ابراز کرد: خدا را سپاسگزاریم که در ماه ربیع و آستانه ولادت پیامبر اکرم(ص) توفیق برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی سال جاری را به ما عنایت کرد.

وی ادامه داد: کنگره ۳هزار شهید قزوین در قالب ۵اجلاسیه به صورت تخصصی برگزار گردید.

این مسئول با بیان اهداف برگزاری کنگره گفت: بزرگداشت شهدا و احیای نام آنها، ترویج اسطوره‌های فرهنگ ایثار و شناساندن شهدا، تحقیق در زندگی شهدا و ترویج سیره زندگی آنها از جمله اهداف برگزاری کنگره بود.

فرمانده سپاه پاسداران استان درباره اقدامات صورت گرفته در راستای کنگره عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی، جمع آوری اطلاعات فردی و اسناد مرتبط با شهدا و چاپ آثار مربوط به شهدا از اقدامات کنگره است.

وی در ادامه افزود: برگزاری ۱۶۶ یادواره در نیمه نخست سال جاری، برگزاری ۵روز اجلاسیه به صورت تخصصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای شب شعر و نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی و هچنین وحدت صمیمیت و پای کار بودن تمام مسئولین استانی از ویژگی‌های این کنگره است.

شاهرخی در پایان گفت: از تمام عزیزان که به طریق مختلف در اجرای مراسم نقش داشتند سپاسگزارم و امیدواریم یاد شهدا بدرقه راه زندگی آنان باشد.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان