۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حضور ۵هزار دانشجو در کنگره شهدا تجلی آگاهی نسبت به آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: ۳۳۱۹۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۳ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

حضور ۵هزار دانشجو در کنگره شهدا تجلی آگاهی نسبت به آرمان‌های انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: حضور ۵هزار نفری دانشجویان در اجلاسیه دانشجویی کنگره شهدا نشانگر این است که این نسل علی رغم تلاش‌های دشمن از مسیر اصلی انقلاب آگاه هستند.​

حضور ۵هزار دانشجو در کنگره شهدا تجلی آگاهی نسبت به آرمان‌های انقلاب است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین  عباس کاظمی در حاشیه اجلاسیه دانشجویی که از صبح امروز آغاز شده است، اظهار کرد: امروز استان قزوین چهره‌ای علمی و دانشگاهی بوده و نقش مهمی را در تولید دانش کشور ایفا می‌کند که این حرکت و جنبش علمی ثمره خون شهدا و رهی است که پیش روی ما گذاشته‌اند.

وی با بیان تاثیر فرهنگ شهادت بر دانشجویان و نسل جوان ابراز کرد: شهدا نظریه مقاومت و ایستادگی را ترویج می‌دهند که نتیجه آن عزت، شکوه، استقلال و عزمتی است که که نصیب ملت ایران می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان عنوان کرد: جریان دانشگاهی به موازات سایر جریان‌های جامعه در بخش‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند، امروز بیش از گذشته ضرورت دارد که ارتباط با شهدا و سبک زندگی آنها برای نسل جوان برقرار شود.

وی ادامه داد: لازم است تلاش کنیم تا نسل جدید حداکثر آشنایی را با مبانی فکری انقلاب داشته باشند که برگزاری اجلاسیه دانشجویی از جمله راه‌هایی است که نمایانگر ارتباط نسل ۳و۴ با نسل اول انقلاب و جریان شهید و شهادت است.

این مسئول با اشاره به حضور دانشجویان در اجلاسیه گفت: امروز بیش از ۵هزار دانشجو از سراسر استاندر اجلاسیه حضور پیدا کرده‌اند و پیام این حضور برای اهالی فکر و دغدغه کاملا مشخص است.

وی ادامه داد: استقبال دانشجویان به این معنا است که آنها از مسیر اصلی انقلاب آگاه هستند، امیدواریم این جریان بیشتر و جدی‌تر از گذشته مورد توجه مسئولین دانشگاهی قرار گیرد.

کاظمی ابراز کرد: این اجلاسیه آغاز یک حرکت است نه پایان، یک جریان اداری و سازمانی و لازم است تمام ظرفیت‌های دانشگاهی عزمشان را جزم کرده تا گام‌های موثرتری در این مسیر برداشته شود.

وی اظهار کرد: امروز علی رغم تمام تلاش‌ها و سرمایه گذاری‌های دشمن در جهت تغییر مسیر نسل جدید از انقلاب شاهدیم جوانان انقلابی آگاه‌تر و با عظمی بیشتر در مسیر انقلاب گام برداشته و به عزت و رفاه ملت فکر می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان در پایان گفت: همانگونه که رزمندگان در دفاع مقدس بر رفاه و اعتلای ملت پافشاری داشتند، امروز نیز جوانان در حوزه اعتلای اقتصادی، علمی و فرهنگی کشور قدم برمی‌دارند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان