۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اسامی ۱۳ کاندیدای شهرداری تهران اعلام شد
کد خبر: ۳۳۱۷۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۵ ساعت: ۱۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

در جمع خبرنگاران؛

اسامی ۱۳ کاندیدای شهرداری تهران اعلام شد

رئیس شورای شهر تهران اسامی ۱۳ کاندیدای نهایی برای تصدی شهرداری تهران را اعلام کرد.

اسامی ۱۳ کاندیدای شهرداری تهران اعلام شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اعلام اسامی 13 کاندیدای تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: در جلسه هم‌اندیشی امروز صبح نحوه رأی‌گیری در مورد نامزدهای پیشنهادی اعضاء برای شهرداری تهران مطرح بود و با توجه به اینکه در گذشته 30 نفر از طرف اعضاء معرفی شده بودند و در طول این مدت تعدادی به صورت کتبی و شفاهی انصراف داده بودند، لذا مجددا لیست بررسی شد و بعضی از نامزدها تماس گرفتند و در نهایت این لیست به 13 نفر رسید.

رئیس شورای شهر تهران اسامی این 13 نفر را به شرح ذیل برشمرد:

1-عباس آخوندی
2-غلامرضا انصاری
3- محسن پورسیدآقایی
4- کامل تقوی‌نژاد
5- نصرالله جهانگرد
6- سمیع‌الله حسینی مکارم
7- پیروز حناچی
8- مصطفی سالاری
9- رسول کشت‌پور
10- محمدرضا واعظ مهدوی
11- علی اوسط هاشمی
12- سید مناف هاشمی
13- محسن هاشمی رفسنجانی

وی افزود: امروز در اولین دستور لیست 13 نفره به رأی گذاشته می‌شود.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خود شما هم مایل به کاندیدا شدن بودید؟، گفت: من هیچ وقت خود را کاندیدا نمی‌کنم و این احترام به خواسته اعضاء بود که اصرار کردند نام من هم باشد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا با وجود سرلیستی شما در حین انتخابات، اکنون با شهردار شدن شما مخالفت می‌شود، گفت: من هیچ‌وقت سرلیست نبوده‌ام و چون نامم هاشمی بود همیشه انتهای لیست بودم و تنها از نظر تعداد رأی اول بودم.

وی در خصوص وضعیت سلامت جسمی و بازنشستگی این 13 نفر گفت: همه آن‌ها سالم هستند و می‌توانند شهرداری تهران را بپذیرند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: یک هفته به این افراد فرصت داده می‌شود تا برنامه‌های خود را ارائه دهند و بعد از آن 2 نفر به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب خواهند شد.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر برای ما مشکلی جهت تفسیر قانون پیش آمده و هنوز حل نشده است، گفت: برخی می‌گویند قانون روز بیست و چهارم در مجلس تصویب شده و روز سی و یکم در روزنامه رسمی ثبت شده، برخی می‌گویند باید دو ماه از زمان ثبت بگذرد، لذا تا یکم آذر فرصت داریم، لذا ما سه تاریخ داریم یکی 24 آبان، یکی یک آذر و دیگری 16 آذر است.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان