۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شعار "مرگ بر امریکا" مرگ بر تمام ظلم‌ها وسلطه‌گری‌هاست
کد خبر: ۳۳۱۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۳ ساعت: ۱۴:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:

شعار "مرگ بر امریکا" مرگ بر تمام ظلم‌ها وسلطه‌گری‌هاست

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین گفت: "مرگ بر امریکا" مرگ بر تمام سلطه‌های جهانی و تمام ظلم‌هایی است که درطول تاریخ برمردم مظلوم جهان واقع شده است.

شعار "مرگ بر امریکا" مرگ بر تمام ظلم‌ها وسلطه‌گری‌هاست
معصومه مرادیان، در حاشیه برگزاری تجمع یوم الله 13آبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: 13 آبان روزی است که تمام قشرهای ملت ایران با وحدت و همدلی درکنار دانش آموزان حضور پیدا کردند و شعار مبارزه با استکبار را سر دادند.

وی ادامه داد: مردم باحضور خود در تجمع امروز نشان دادند که باتمام وجود با سلطه طلبی استکبار مخالف هستند و تا جان در بدن دارند ایستاده و اجازه نمی‌دهند که امریکا و استکبار جهانی و استعمار کهن بر انقلاب اسلامی ما پنجه داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین تاکید کرد: جمعیتی که در اینجا حضور دارند نشان دادند که تا همیشه بر عهدی که با شهدا و رهبر انقلاب بسته‌اند پایبند هستند.

وی درباره معنای شعار "مرگ بر امریکا" در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ابراز کرد: شعار مرگ بر امریکا فقط شعار مرگ بر یک کشور نیست، بلکه مرگ بر تمام سلطه‌های جهانی است مرگ برتمام ظلم‌هایی است که درطول تاریخ برمردم مظلوم جهان واقع شده است.

این مسئول در پایان گفت: در واقع مرگ بر امریکا مرگ برتمام استکبار، ظلم و مصائب و مشکلاتی است که کشورهای ظالم جهان بر سرملت‌های جهان اعمال کرده‌اند.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان