۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مبارزه با استکبارجهانی در راستای منافع ملی ماست
کد خبر: ۳۳۱۷۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۳ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری قزوین:

مبارزه با استکبارجهانی در راستای منافع ملی ماست

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: مبارزه با استکبار به عنوان حکمی شرعی و عقلی در راستای منافع ملی قرار دارد و بنابراین حتی ملی گراها نیز باید به آن معتقد باشند.

مبارزه با استکبارجهانی در راستای منافع ملی ماست
حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، در حاشیه برگزاری تجمع یوم الله 13آبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به پیام‌های 13آبان اظهار کرد: مقاومت در مقابل فشارهای استکبار جهانی که قصد دارد مقاومت ملت ایران را بشکند و به این جنگ نابرابر اقتصادی امید بسته، از جمله پیام‌های 13آبان است.

وی ادامه داد: این ملت فرزندان عاشورا، بدر و حنین هستند؛ مسلمانان صدر اسلام سه سال شعب ابی طالب را تحمل کرده و گرسنگی را پذیرفتند؛ اما از ارزش‌ها، باورها، اهداف و نیات خود دست نکشیدند، همچنین فرزندان این کشور در دوران مبارزه با رژیم شاه و جنگ تحمیلی و پس از آن در طول این سال‌ها مقاومت کردند.

رئیس کل دادگستری قزوین ابراز کرد: شهدا این انقلاب را به امانت به ما سپردند، امروز وظیفه ما این است که همچون گذشتگان مقاومت کنیم و سختی‌ها را با همان انگیزه و شور و شجاعت تحمل کرده و در یک صف با وحدت وهمدلی زیر پرچم ولایت در روز ملی مبارزه با استکبار شعار هیئات منا لذله سر دهیم و امریکا را با حضور و استقامت خود مأیوس کنیم.

وی درباره معنای شعار مرگ بر امریکا اذعان کرد: "مرگ بر امریکا" شعاری است که با خون مردم مسلمان ایران عجین شده است، مبارزه با استکبار یک حکم عقلی و شرعی است، به این معنا که جدای از دستور اسلام و احکام شرعی لازم است برای منافع ملی خود با استکبار مبارزه کنیم.

این مسئول عنوان کرد: امروز ملت ایران حتی کسانی که به ملی گرایی باور دارند اگر خواهان منافع ملی هستند باید مقابل استکبار ایستاده و با فریاد بلند همراه با ملت و جوانان و نوجوانان مقابل استکبار بایستند.

وی در پایان گفت: استکبار جهانی امید بسته بود که با تهاجم فرهنگی نوجوانان و جوانان را به عنوان نسل نو از انقلاب، امام و ولایت و شهدا جدا کند، اما امروز مشاهده می‌کنیم که این نسل جدید محکم‌تر، باشعورتر و آگاه‌تر به میدان آمده و فریاد استکبار ستیزی سرمی‌دهد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان