۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شعار "مرگ بر امریکا" یعنی افول استکبار نزدیک است
کد خبر: ۳۳۱۷۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۳ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین:

شعار "مرگ بر امریکا" یعنی افول استکبار نزدیک است

سرپرست آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اتحاد اقشار مختلف در تجمع ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود و روحیه استکبارستیزی و حضور در صحنه مقاومت را به نمایش خواهد گذاشت.

شعار "مرگ بر امریکا" یعنی افول استکبار نزدیک است
مرتضی سمیعی، در حاشیه تجمع یوم الله 13آبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: سه حادثه مهم تبعید امام خمینی(ره)، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان حاضر در راه‌پیمایی معترض به رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی در سال‌های مختلف در 13آبان وجود دارد.

وی بیان کرد: در 13 آبان سال 43 در پی تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون امام خمینی(ره) فریاد ظلم خواهی و استکبار ستیزی را سردادند و همین عمل منجر به تبعید ایشان شد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در سال 57 دانش آموزان در پایتخت درپی اعتراض به رژیم شاه در راه‌پیمایی شرکت کرده و به دستور شاه به خاک و خون کشیده شدند؛ روز 13آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی نام گرفت.

وی ابراز کرد: در سال 58 نیز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت و امام راحل(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرده و فرمودند انقلاب دوم به مراتب بهتر از انقلاب اول است.

این مسئول اذعان کرد: استکبارستیزی و حضور در صحنه مقاومت از جمله پیام‌های حضور گسترده مردم در تجمع بزرگ امروز است، همچنین پیام دیگر حضور در صحنه این است که دشمنان قسم خورده هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی ادامه داد: مردم، دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف با وحدت در صحنه حضور دارند و این اتحاد مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود.

سمیعی با بیان معنای شعار مرگ بر امریکا گفت: امریکا نگاه خصمانه خود را به ایران اسلامی دارد، اما تا کنون موفق به عمل تاثیرگذار و نفوذ برملت نشده است.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: رهبرمعظم انقلاب نیز دیروز اشاره کردند که آمریکا رو به افول است و به فضل الهی در نیات استکباری خود موفق نخواهد شد؛ شعار مرگ بر امریکا این معنا را یادآوری می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان