۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شعار "مرگ بر امریکا" رَمی شیطان زمان است/استقلال و پیشرفت از دستاوردهای ایستادگی مقابل استکبار
کد خبر: ۳۳۱۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۳ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قزوین:

شعار "مرگ بر امریکا" رَمی شیطان زمان است/استقلال و پیشرفت از دستاوردهای ایستادگی مقابل استکبار

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قزوین گفت: مقابله با آمریکا و ضرورت افشای این چهره مکار و تمامیت خواه شعار مرگ بر آمریکا بوده و ملت ما در این جریان و در رمی استکبار پیشتاز است.

شعار "مرگ بر امریکا" رَمی شیطان زمان است/استقلال و پیشرفت از دستاوردهای ایستادگی مقابل استکبار
حجت‌الاسلام علی قابل، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  صبح قزوین با اشاره به پیام ۱۳آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان از ابتدا حرکتی برای مقابله با استکبار، تمامیت خواهی و قلدرمآبی امریکا بود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با افشاگری علیه کاپیتولاسیون برتری‌جویی آمریکا و تسلیم و ضعف دولت پهلوی را مقابل دید ملت قرار داد و برای مقابله با استکبار از آنها استمداد طلبید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین درباره معنای شعار مرگ بر آمریکا در ۱۳آبان بیان کرد: قرآن بحث استکبار را مطرح کرده و در راس آن از شیطان یاد می‌کند، امام راحل نیز آمریکا را مظهر استکبار و شیطان زمان دانسته، بنابراین مرگ بر امریکا و مقابله با آن رمی شیطان و استکبار است.

وی درباره مصادیق استکبار ابراز کرد: روحیه استکبار امروز نیز به شکل خاص خود در جریان است و ایران تنها کشوری است که توانسته مقابل قلدرمآبی آمریکا ایستادگی کند.

ایران تفکر انقلابی خود را به جهان صادر کرد
این مسئول ادامه داد: با وجود اینکه این ایستادگی برای انقلاب تولید زحمت کرده، اما دستاوردهای بسیاری همچون استقلال و پیشرفت‌های خیره‌کننده در زمینه‌های گوناگون را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: ایران با استقامت خود، تفکر انقلابی را به نقاط مختلف جهان ارائه داده و با گسترش حوزه نفوذ خود طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده است.

قابل عنوان کرد: ایران در نقطه مقابل آمریکا قرار گرفته و هرجا دفاع از مظلومی لازم باشد حضور دارد، از ابتدایی که این تقابل آغاز شده تاکنون جمهوری اسلامی با تلاش نیروهای وفادار به انقلاب پیشرفت داشته است.

وی با تاکید بر نقش استکباری آمریکا گفت: امروز استکبار خوی استکباری خود را دارد و انواع گروهک‌ها و تروریست‌ها را به عنوان جانشین جمهوری اسلامی تبلیغ و در مقابل‌ از فعالیت‌هایی همچون دفاع لبنان و حرکت مردم یمن به عنوان حرکت‌هایی تروریستی یاد می‌کند و در مقابل قوانین بین المللی می‌ایستد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه افزود: جمهوری اسلامی، مسلمانان و پیروان مکتب حسینی رسالت دارند زیر بار ظلم نرفته و اجازه ندهند بیگانه بر انها مسلط شود.

وی ابراز کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تلاش در جهت افزایش بصیرت و در صحنه نگه داشتن مردم انقلاب و فراهم ساختن زمینه برای مقابله سایر ملت‌ها با استکبار است و مردم نیز با پای‌بندی که دارند رسالت خود را در این زمینه عمل خواهند کرد.

این مسئول در پایان گفت: مقابله با آمریکا و ضرورت افشای این چهره مکار و تمامیت خواه شعار مرگ بر آمریکا بوده و ملت ما در این جریان و در رمی استکبار پیشتاز است.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان