۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۳ آبان، روز اتحاد ملت ایران علیه زورگویی مستکبران است
کد خبر: ۳۳۱۷۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۳ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

۱۳ آبان، روز اتحاد ملت ایران علیه زورگویی مستکبران است

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز گفت: دشمنی آمریکا با ایران و ایران اسلامی است و مردم ایران با هر گرایش سیاسی که دارند در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد.

۱۳ آبان، روز اتحاد ملت ایران علیه زورگویی مستکبران است
سرهنگ اسماعیل طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره پیامهای استکبارستیزی اظهار کرد: امریکا از کودتای 28 مردادماه سال 1332 همیشه با ایران دشمنی داشته است.

وی افزود: قانون کاپیتولاسیون، لانه جاسوسی آمریکا در تهران و اتفاقاتی که در طبس رخ داد، تحریم‌های ظالمانه، حمایت آمریکا از عراق در جنگ هشت سال دفاع مقدس و سرنگونی هواپیما مسافربری از جمله جنایات آمریکا در این سال‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان اینکه دشمنی امریکا با ملت ایران است، اذعان کرد: در یوم الله 13 آبان تمام مردم ایران با هر نوع گرایش سیاسی دست به دست هم می‌دهند تا در کنار یک دیگر تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا را شکست دهیم و نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کنیم.

2 مسیر راهپیمایی جدید در شهرستان البرز ایجاد شد

وی ابراز کرد: زمانی نقشه‌های شوم استکبار جهانی نقش برآب خواهد شد که مردم ایران در کنار هم و با شعار هم بستگی و با پشتیبانی از ولایت فقیه نگذارند دشمن بر ما غالب شود.

طاهرخانی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تحریم بودیم و در ادامه روند توسعه و پیشرفت ما تحریم‌های سنگینی علیه ایران را شروع کردند و امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم که نباید مغلوب جنگ روانی دشمن نشویم.

وی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی‌های شهرستان البرز گفت: در شهرستان البرز امسال دو اتفاق مهم در اجرای راهپیمایی‌ها رخ خواهد داد.

این مسئول در ادامه افزود: یکی از این اتفاق‌ها اضافه شدن دو مسیر راهپیمایی در روستای نصرت آباد و شهرک حصار خروان است که امسال برای اولین بار راهپیمایی 13آبان در این دو شهر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: تجمعاتی که سال‌های پیش در روستاها و شهرهای شهرستان به مناسبت 13 آبان برگزار می‌شد، از امسال با حضور اقشار مردم این شهر و روستا به صورت راهپیمایی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان