۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اراجیف‌ رضا پهلوی درباره ارتباطش با ارتش، سپاه و بسیج صدای ضدانقلاب‌ را هم درآورد +فیلم
کد خبر: ۳۳۱۷۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۲ ساعت: ۱۲:۴۴ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

اراجیف‌ رضا پهلوی درباره ارتباطش با ارتش، سپاه و بسیج صدای ضدانقلاب‌ را هم درآورد +فیلم

شبکه ایران اینترنشنال در اقدامی، ربع پهلوی را به یکی از برنامه‌های خود دعوت کرد که صحبت‌های او در این برنامه، صدای بسیاری از افراد، از جمله برخی عناصر ضد انقلاب را درآورد.

اراجیف‌ رضا پهلوی درباره ارتباطش با ارتش، سپاه و بسیج صدای ضدانقلاب‌ را هم درآورد +فیلم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، ایران اینترنشنال یک شبکهٔ تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی‌زبان است که در موقعیت های گوناگون، کینه و بغض خود را به این مردم و این حکومت نشان داده است.

 امتیاز این شبکه ضدانقلاب متعلق به شرکتی به نام Global Media Circulating و مالک آن یک تبعهٔ عربستان سعودی به نام عادل العبدالکریم است. عادل العبدالکریم سابقهٔ همکاری با رسانه‌های عربستانی چون عبدالرحمن راشد، مدیر پیشین شبکهٔ العربیه و سردبیر سابق روزنامهٔ الشرق الاوسط را دارد.  بنا بر اظهارات فردی که قبلاً برای شاهزاده محمد بن سلمان کار می‌کرده است،  بودجهٔ ۲۵۰ میلیون دلاری شبکه ایران اینترنشنال توسط دربار عربستان سعودی تأمین می‌شود.

این شبکه بعد از انتشار تماس تلفنی خود با سرکرده گروهی تروریستی در پی حادثه تلخ اهواز، این بار ربع پهلوی، فرزند محمدرضا پهلوی  را به عنوان میهمان در برنامه خود بر روی آنتن برد.

هم شبکه ضدانقلاب "ایران اینترنشنال" و هم "رضاپهلوی" که در این سال های اخیر، بغض و کینه خود را به این انقلاب و مرز و بوم نشان داده اند، با یک سری صحبت‌ها و طرز فکرهای عجیب، این کینه را بیش از پیش نشان دادند. پهلوی با خیال باطل خود، می‌خواهد اعتماد مردم را به این حکومت اسلامی، خدشه‌دار کند.

حضور رضا‌پهلوی در شبکه‌ای که مدیران آن همه اهل عربستان هستند و تمام هزینه‌های خود را از این کشور به دست می‌آورند، قابل توجه است. رضا پهلوی در این برنامه ادعا کرد که من با همه افراد در ارتش، سپاه و بسیج  ارتباط دارم و هیچ کدام از آن‌ها دیگر باوری به این نظام ندارند و قصد جدایی از آن را دارند.

00:0000:36

در این میان سولماز ایکدر، به عنوان یک روزنامه نگار و فعال ضد انقلاب، به حضور رضا پهلوی در شبکه "ایران اینترنشنال" و همچنین صحبت‌های او واکنش نشان داد.  

این روزنامه نگار ضدانقلاب در توئیت خود نوشت: به عنوان یک مخالف جمهوری اسلامی و یک غیر مسلمان رسمن باید بگم که بعد از دیدن این برنامه رضا پهلوی در تلویزیون ایران اینترنشنال، اون روزی که مجبور به انتخاب بشم، بین جمهوری اسلامی و پهلوی به امامت سیدعلی خامنه‌ای نماز می‌خونم. 

وقتی با اراجیف‌ رضا پهلوی، صدای ضدانقلاب‌ها هم در می‌آید/

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان