۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ما روحانی را رئیس‌جمهور کردیم/ فقط ۳ درصد رای داشت
کد خبر: ۳۳۱۷۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۲ ساعت: ۱۲:۴۲ ↗ لینک کوتاه

عبدالله ناصری مشاور خاتمی:

ما روحانی را رئیس‌جمهور کردیم/ فقط ۳ درصد رای داشت

آقای روحانی اگر حمایت اصلاح‌طلبان را نداشتند در سال ۹۲ نهایتا ۳ درصد رای به دست می‌آوردند.

ما روحانی را رئیس‌جمهور کردیم/ فقط ۳ درصد رای داشت
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، عبدالله ناصری مشاور خاتمی که پیش از این مدعی شده بود دولت روحانی، رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان است در گفت‌وگو با فرارو اظهار داشت: روحانی از اصلاح‌طلبان فرار کرد. او بعد از انتخابات فردی را برای ریاست دفتر خود انتخاب کردند که بر ضد جریان‌های حامی ایشان در انتخابات هستند. حتی در جریان انتخابات هم آقای واعظی در ستاد انتخابات به دلیل اینکه اصلاح‌طلبان در آنها فعالیت می‌کردند، حضور نداشتند. در کنار این تصمیم، آقای روحانی رابطه خود با معاون اولشان را هم کمتر کردند و اختیارات آقای جهانگیری را کاهش دادند. آقای روحانی به حدی این روزها نسبت به افکار عمومی و جامعه بی‌تفاوت هستند که حتی سخنگویی برای دولت انتخاب نکرده‌اند. چندین ماه است که هیچ خبری از سخنگوی جدید نیست.»

ما روحانی را رئیس‌جمهور کردیم/ فقط ۳ درصد رای داشت

او اظهار کرد: «به نظر من عمده دلیل تغییر رویکرد آقای روحانی مشاوران و اطرافیان ایشان هستند. این افراد سعی دارند از آقای روحانی فردی بسازند که هیچ شباهتی به آقای روحانی ندارد به عنوان مثال اگر خاطرتان باشد بعد از انتخابات سال 96 آقای واعظی اعلام کردند که تمام رای به دست آمده برای شخص آقای روحانی و حزب اعتدال و توسعه است. این درحالی بود که اصلا اینگونه نبود و آقای روحانی اگر حمایت اصلاح‌طلبان را نداشتند در سال 92 نهایتا 3 درصد رای به دست می‌آوردند. در سال 96 هم به واسطه حمایت اصلاح‌طلبان بود که ایشان در انتخابات پیروز شدند. حتی خیلی جالب بود که آقای واعظی در سخنرانی که در سالن همایش کتابخانه ملی، عنوان کردند که مردم از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خسته شده‌اند و لذا به اعتدال روی آورده‌اند. به همین دلیل است که می‌گویم این افراد تصورات درستی از جامعه ندارند.

وی تاکید کرد: «واقعیت این است که الان امثال آقای واعظی درک درستی از کشور ندارند. زیرا این راهی که مشاوران آقای روحانی می‌روند و رئیس‌جمهور را هم به دنبال خود می‌کشانند، به ترکستان است.

گفتنی است پیش تر هاشمی رفسنجانی هم مدعی بود که وی روحانی را رئیس جمهور ایران کرده چرا که روحانی تنها 3 درصد رای داشت.


انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان