۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تمبر یادبود شهید "طیب حاج رضایی" رونمایی شد
کد خبر: ۳۳۱۶۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۲ ساعت: ۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان آوج؛

تمبر یادبود شهید "طیب حاج رضایی" رونمایی شد

تمبر یادبود شهیدطیب حاج رضایی"حر انقلاب اسلامی" با حضور زاهدی استاندار و جمعی از مسئولان استان و هنرمندان و ورزشکاران ملی در شهرستان آوج رونمایی شد.

تمبر یادبود شهید "طیب حاج رضایی" رونمایی شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی شب گذشته(جمعه) در یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین و مراسم بزرگداشت شهید طیب حاج رضایی که در شهرستان آوج برگزار شد، اظهار کرد: شهید طیب حاج رضایی الگویی برای جوانان امروز برای مبارزه با پلیدی‌هاست و جوانان ما باید شهدا را الگوی خویش قرار دهند.

وی اذعان کرد: 2 روز در زندگی من بسیار غم انگیز و سخت گذشت؛ یک روز که خبر ترور طیب حاج رضایی را شنیدم و دیگری فوت جهان پهلوان تختی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: انسان موجودی انتخاب گر است و عرصه‌هایی که توسط انسان طی می‌شود، بر اساس انتخاب اوست و این انتخاب‌ها به نوعی امتحان الهی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: در کشور ما چهره‌های مختلفی همانند طیب حاج رضایی هستند که در امتحانات الهی سربلند بیرون آمدند.

زاهدی تاکید کرد: من از جوانی با خصوصیات طیب حاج رضایی آشنا هستم و به عنوان یک چهره برجسته در میدان بار تهران شناخته می‌شد، وی از بهترین باستانی کاران عصر خودش بود و در فضای لوتی گری آن زمان، سرآمد همه بود.

این مسئول اذعان کرد: طیب با خیلی از گردن کشان تهران مشکل داشت که از مهترین عامل درگیری با آنها، تعرض به نوامیس مردم و ظلم به ضعیفان بود و این نشان از مبارزه و حقانیت نهفته در شخصیب این شهید بزرگوار است.

زاهدی بیان کرد: طیب می‌توانست در زمان طاغوت امتیازات فراوانی به دست بیاورد، اما دست از مال دنیا برداشت و خودش را در راه اسلام و انقلاب قرار داد.

وی بیان کرد: روز ترور شهید طیب حاج رضایی، غم عظیمی در بین مردم حس می‌شد و همه بهت زده بودند، روز بعد ساواک متنی در روزنامه اطلاعات و کیهان منتشر کرد و پزشکی قانونی نوشته بود جای 313 ضربه چاقو در بدن او وجود دارد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم تمبر یادبود شهیدطیب حاج رضایی"حر انقلاب اسلامی" با حضور زاهدی استاندار و جمعی از مسئولان استان و هنرمندان و ورزشکاران ملی در شهرستان آوج رونمایی شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان