۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین منطقه ویژه اقتصادی در شهرک صنعتی حیدریه راه اندازی می شود
کد خبر: ۳۳۱۶۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۰ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

منطقه ویژه اقتصادی در شهرک صنعتی حیدریه راه اندازی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: منطقه ویژه اقتصادی تاکستان در آینده نه چندان دور در شهرک صنعتی حیدریه راه اندازی می شود.

منطقه ویژه اقتصادی در شهرک صنعتی حیدریه راه اندازی می شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی در نشست ستاد سرمایه گذاری استان قزوین اظهار کرد: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان اخیرا در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و با ابلاغ آن بزودی در شهرک صنعتی حیدریه تاکستان ایجاد خواهد شد.

وی افزود: راه اندازی این منطقه بدون شک رونق اقتصادی منطقه و ایجاد فرصت های جدید شغلی را به دنبال دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد: عملیات اجرایی مربوط به این منطقه ویژه باید با دقت و سرعت مناسب و با نظارت دستگاه های ذیربط پیگیری شود.

حبیبی با اشاره به سند آمایش سرزمینی استان، گفت: فعالیت های مرتبط با توسعه استان باید با توجه به این سند و ظرفیت های آن انجام شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: باید با کمک دستگاه های اجرایی برخی موانع سرمایه گذاری در استان را از پیش رو برداشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین، بندر خشک، پارک لجستیک کشاورزی همراه با منطقه ویژه اقتصادی را سه طرح مهم استان که باید با پیگیری ویژه دستگاه های ذیربط و همچنین با مشارکت اتاق بازرگانی و بخش خصوصی اجرا شوند، نام برد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان