۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کتابچه معرفی معابر مزین به نام شهدا چاپ شد
کد خبر: ۳۳۱۶۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۰ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

درپی برگزاری کنگره شهدای قزوین؛

کتابچه معرفی معابر مزین به نام شهدا چاپ شد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین گفت: کتابچه معرفی معابر مزین به نام شهدای شهر قزوین در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان به چاپ رسید.

کتابچه معرفی معابر مزین به نام شهدا چاپ شد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: کتابچه معرفی معابر مزین به نام شهدای شهر قزوین در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان به چاپ رسید.

عادله مهرابی افزود: این اداره کتابچه معرفی معابر مزین به نام شهدای شهر قزوین را در 4 جلد به چاپ رسانده است که شامل اسامی معابر و نقشه‌های GIS مرتبط با آن است.

این مسئول با بیان اینکه نامگذاری معابر به نام شهدا می‌تواند در تقویت و توسعه هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر باشد، عنوان کرد: مدیریت شهری قزوین در تلاش است تا با اقدامات خود در این زمینه، فرهنگ غنی ازخودگذشتگی، غیرت و شهادت در راه میهن و امنیت کشور را بیش از پیش توسعه دهد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین تصریح کرد: تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های استان با اقدامات خود برای برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره سه هزار شهید تلاش می‌کنند و این اداره نیز به نوبه خود با چاپ این کتابچه در این مسیر گام برداشت.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان