۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ضرورت توجه ویژه به مهارت آموزی در نظام آموزشی
کد خبر: ۳۳۱۶۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۹ ساعت: ۱۴:۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین تاکید کرد:

ضرورت توجه ویژه به مهارت آموزی در نظام آموزشی

استاندار قزوین در بازدید مجموعه مدارس خیریه بر ضرورت توجه ویژه به مهارت آموزی در نظام آموزشی تاکید کرد.

ضرورت توجه ویژه به مهارت آموزی در نظام آموزشی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز(چهارشنبه)در حاشیه بازدید از هنرستان کتاب مبین در شهر قزوین اظهار کرد: متاسفانه به دلیل فقدان مهارت شاهد بیکاری بسیاری از جوانان بعد از فارغ التحصیلی هستیم در حالیکه اگر مهارت لازم در این جوانان وجود داشته باشد سریعتر جذب بازار کار خواهند شد.

وی اضافه کرد: فقدان مهارت در فارغ التحصیلان از مشکلات جدی جامعه است که باید بیشتر مورد توجه مراکز آموزشی و علمی قرار گیرد.

استاندار قزوین ادامه داد: خوشبختانه بانیان و موسسان این هنرستان به موضوع مهارت آموزی توجه ویژه دارند تا جوانان جویای کار هرچه سریعتر وارد بازار کار شوند.

زاهدی گفت: بانیان این موسسه همچنین به مدرسه داری در کنار مدرسه سازی توجه ویژه‎‌ای دارند که در واقع کمکی به دولت بوده و باری از دوش وزارتخانه آموزش و پرورش بر می‌دارد.

وی اضافه کرد: بخشی از مشکلات هنرستان‌ها و مراکز علمی نیز به بوروکراسی و مقررات نانوشته‌ای برمی‌گردد که مانع توسعه این نوع مراکز می‌شود.

زاهدی بیان کرد: البته باید خیران و موسسان چنین مدارسی با عزم و اراده جدی در راستای اهداف خود حرکت کنند و از مشکلات و چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دلسرد نشوند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان