۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حضور صنایع قزوين در ۱۴۴ نمایشگاه داخلی و خارجی
کد خبر: ۳۳۱۶۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۹ ساعت: ۱۱:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد:

حضور صنایع قزوين در ۱۴۴ نمایشگاه داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در دولت تدبير و اميد با کمک این شرکت به منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، واحدهاي توليدي قزوین در ۱۴۴ نمایشگاه‌ داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند.

حضور صنایع قزوين در ۱۴۴ نمایشگاه داخلی و خارجی
حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنايع كوچك و متوسط استان و فراهم نمودن زمینه‌‏های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود.

وی یادآور شد: از 144 نمايشگاه داخلي و خارجي، واحدهاي توليدي در 114 نمايشگاه داخلي و 30 نمايشگاه خارجي برگزار شده در کشورهای روسیه، كنيا، آلمان، اوکراین، آلمان، فرانسه، امارات، اندونزي، هند، عراق و افغانستان حضور یافته‌اند.

خانپور در ادامه با اشاره به اعزام و پذيرش هيئت‌هاي تجاري گفت: در دولت تدبير و اميد، 54 هيئت تجاري و بازرگاني به كشورهاي خارجي اعزام و در داخل استان پذيرش شدند.

رئيس هيئت مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين با اشاره به اهداف اعزام و پذيرش هيئت‌هاي تجاري گفت: آشنايي صاحبان صنايع با نيازهاي بازارهاي خارجي و آخرين پيشرفت تكنولوژي صنايع كشورهاي مختلف - توسعه بازارهاي خارجي و معرفي محصولات و توانمندي‌هاي صنايع استان – ايجاد پيوند و زمينه‌هاي همكاري‌هاي آتي چون مشاركت، سرمايه گذاري، انتقال تكنولوژي ميان واحدهاي صنعتي استان و صنايع كشورهاي خارجي از مهمترين اهداف اعزام و پذيرش هيئت هاي تجاري است.

گفتني است؛ اعزام هيئت‌هاي تجاري به كشورهاي روسيه، اكراين، پرتغال، كنيا، مالزي، ارمنستان و عراق و پذيرش هيئت‌هاي تجاري و بازرگاني از كشورهاي لهستان، فرانسه، آلمان، هلند، سوئد، تركيه، مصر، چين، موريتاني، آفريقاي جنوبي، روسيه، 21 سفير و نمايندگان كشورهاي مختلف بوده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان