۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در پیاده‌روی اربعین نشد
کد خبر: ۳۳۱۶۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۹ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه علمیه قزوین:

مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در پیاده‌روی اربعین نشد

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حضور زائران در اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته و این نشان می‌دهد که مشکلات اقتصادی موجب نشده است که مردم استقبال کمتری داشته باشند.

مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در پیاده‌روی اربعین نشد
حجت الاسلام علی عباسی در حاشیه حضور در مراسم پیاده روی اربعین در مصاحبه با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: حرکت بزرگ پیاده روی اربعین با حضور مردم از ایران و کشورهای مسلمان پیام‌های بسیاری از جمله ظلم ستیزی را به همراه دارد که امام حسین (ع) نیز علیه یزید و عمربن سعد از ظالمان زمان خویش قیام کردند.

وی اذعان کرد: ما باید در برابر استکبارجهانی زمان خود ایستادگی کنیم و به پاخیزیم تا یکرنگی و وحدت مسلمانان و شیعیان بر دشمنان نمایان شود و نتوانند به اهداف خود برسند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ابراز کرد: پیاده روی اربعین بصیرت را برای زائران و انسان ها به همراه دارد و زائر حقیقی امام حسین (ع) کسی است که بینش و بصیرت لازم را داشته باشد و بتواند به عمق کلمه《به ابی انت و امی یا اباعبدالله رسیده باشد.

وی بیان کرد: حضور زائران در اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته و این نشان می‌دهد که مشکلات اقتصادی موجب نشده است که مردم استقبال کمتری داشته باشند.

استاد حوزه قزوین گفت: دشمنان در تلاشند برای اختلاف افکنی بین شیعیان بودند که به برکت امام حسین (ع) در رسیدن به اهداف ناکام ماندند و خداوند نور خود را روشن نگه می‌دارد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان