۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در قزوین تعطیل شد
کد خبر: ۳۳۱۶۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۷ ساعت: ۱۲:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره نظارت بر درمان علوم پزشکی:

یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در قزوین تعطیل شد

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز واقع در شهر قزوین، توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، شناسایی، تعطیل و پلمپ شد.

یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در قزوین تعطیل شد
دکتر محمدرضا مدبر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به تعطیلی یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در قزوین اظهار کرد: این واحد درمانی غیرمجاز، فاقد مجوز فعالیت بوده و افرادی بدون صلاحیت حرفه‏‌ای و تحصیلات دانشگاهی اقدام به امور دندانپزشکی، مانند تجویز دارو، عصب کشی، رادیوگرافی دندان، ترمیم زیبایی دندان و استفاده از کامپوزیت‌های دندانی بدون رعایت اصول بهداشتی برای مراجعین خود می‌کردند.

به گفته دکتر مدبر، این واحد غیرمجاز، به دنبال گزارشات و شکایات مردمی و پیگیری کارشناسان اداره نظارت بر درمان، شناسایی شد و متصدیان آن نیز به اتهام دخالت غیرمجاز در امور پزشکی و تهدید علیه سلامت عمومی و پیگیری شکایت مراجعین، به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین بار دیگر تاکید کرد: شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی، الزاماً به مراکز مجاز و قانونی مراجعه کنند و افزود: مراکز مجاز، دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند و این مجوز باید در معرض دید عموم نصب شده باشد.

گفتنی است؛ شماره‌های 33681160 و 33678983 مربوط به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، پاسخگوی هر گونه سوال و یا اعلام شکایت از مراکز درمانی استان است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان