۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین یکشنبه پایان مهلت ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
کد خبر: ۳۳۱۵۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۴ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

۶ آبان؛

یکشنبه پایان مهلت ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

داوطلبان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن ماه سال ۹۷ تا روز یکشنبه ۶ آبان برای ثبت‌نام مهلت دارند.

یکشنبه پایان مهلت ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ؛  ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز یکشنبه ۲۹مهرماه آغاز شده و در روز یکشنبه ۶ آبان‌ماه پایان می‌پذیرد؛ تمام داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کد رشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شرکت‌ کند.

داوطلبان لازم است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، به ‌منظور ثبت‌نام‌ شخصاً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام کنند.

داوطلبان باید مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد کنند.

راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه کنند. ضمناً داوطلبان لازم است که در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت کنند. بدیهی است که در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب، در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

زمان توزیع کارت اینترنتی، برگزاری و محل آزمون
براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1397(نوبت نوزدهم) در روز جمعه مورخ ۲۳ آذر برگزار خواهد شد.

داوطلبان لازم است که از روز چهار‌شنبه مورخ ۲۱ آذر تا روز پنجشنبه مورخ ۲۲ آذر با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعیین می‌‌شود لذا مقتضی است که داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 5 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/7003

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان