۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین کمبود اعتبارات علت اصلی ناتمام ماندن یادمان شهدای گمنام خوزنین/مسئولان پشتیبانی کنند
کد خبر: ۳۳۱۴۶۷ نویسنده: سرهنگ مهدی طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳ ساعت: ۷:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان قزوین اعلام کرد:

کمبود اعتبارات علت اصلی ناتمام ماندن یادمان شهدای گمنام خوزنین/مسئولان پشتیبانی کنند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: کمبود اعتبارات موجب کندی در اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام روستای خوزنین شده است.

کمبود اعتبارات علت اصلی ناتمام ماندن یادمان شهدای گمنام خوزنین/مسئولان پشتیبانی کنند
سرهنگ مهدی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به ساخت یادمان برای شهدای گمنام استان اظهار کرد: آرامش و امنیتی که امروز در کشور حاکم است را مدیون خون شهدا هستیم بنابراین بر همه ماست که یاد و خاطره این انسان‌های بزرگ و آزاده را همواره زنده نگه‌داریم.

وی با بیان اینکه ساخت یادمان برای شهدای گمنام حداقل کاری است که می‌توانیم برای این عزیزان انجام دهیم، افزود: افتخار داریم که در 12 نقطه از استان شدای گمنام تشییع و تدفین شده‌اند و وظیفه مسئولان استان است ک برای ساخت یادمان این شهدا اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اضافه کرد: برخی از این یادمان‌ها تکمیل شده و برخی دیگر هنوز کامل ساخته نشده است بلکه در مرحله طراحی و یا عملیات عمرانی قرار دارد.

طاهرخانی ادامه داد: هم اکنون طراحی یادمان شهدای گمنام شهرهای شریفیه و مهرگان به اتمام رسیده و پروژه در مرحله عملیات اجرایی قرار دارد.

وی عنوان کرد: عملیات عمرانی یادمان شهدای گمنام تعدادی از شهرها مانند معلم‌کلایه و آبگرم نیز به تازگی آغاز شده و برخی از شهرها مثل ضیاءآباد و دانسفهان در مرحله طراحی قرار دارد.

این مسئول با اشاره به وضعیت یادمان شهدای گمنام روستای خوزنین از توابع شهرستان بوئین‌زهرا تصریح کرد: 3 شهید گمنام حدود 10 سال است که در روستای خوزنین تشییع و تدفین شده‌اند که متأسفان یادمان این شهدا هنوز تکمیل نشده است.

تلاش کنیم یادمان شهدای خوزنین برای کنگره آماده شود
طاهرخانی گفت: مسئولان استان برای تکمیل یادمان این شهدای عزیز کمک‌هایی کرد‌ه‌اند اما به علت کمبود اعتبارات این یادمان هنوز تکمیل نشده است.

وی بیان کرد: با توجه به طولانی شدن ساخت یادمان شهدای گمنام روستای خوزنین نیاز است که مسئولان استانی به ویژه استانداری قزوین و فرمانداری بوئین‌زهرا مساعدت بیشتری داشته باشند تا بتوانیم در زمان برگزاری کنگره 3هزار شهید استان این یادمان را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از یادمان شدای گمنام موجب می‌شود که فضای معنوی و فرهنگی ارزش‌‎های ما برای استفاده جوانان این منطقه آماده شود.

این مسئول یادآور شد: کمبود اعتبار باعث کندی اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام روستای خوزنین از توابع شهرستان بوئین‌زهرا شده است و با توجه به اینک این اعتبار باید از سوی مسئولان استانی و شهرستانی تأمین شود، تقاضا داریم مسئولان امر نسبت به این مهم عنایت ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان