۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سال گذشته ۱۵۰هزار زائر اربعین پذیرایی شدند/ خدمات‌رسانی تا پس از اربعین ادامه دارد
کد خبر: ۳۳۱۴۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲ ساعت: ۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول موکب الشهداء شهرستان آوج:

سال گذشته ۱۵۰هزار زائر اربعین پذیرایی شدند/ خدمات‌رسانی تا پس از اربعین ادامه دارد

مسئول موکب الشهداء شهرستان آوج گفت: این موکب برای سومین سال متوالی میزبان و پذیرای زائران است، در سال ۹۵ به ۹۰ هزار زائر و در سال گذشته به ۱۵۰هزار نفر خدمت رسانی شد.

سال گذشته ۱۵۰هزار زائر اربعین پذیرایی شدند/ خدمات‌رسانی تا پس از اربعین ادامه دارد
اسدالله ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره نحوه خدمات رسانی موکب آوج اظهار کرد: موکب الشهداء شهرستان آوج از روز شنبه ۲۸مهرماه راه اندازی شده است و تا پنج روز بعد از اربعین در این موکب به زائران خدمات ارائه می‌شود.

وی افزود: در این موکب نماز جماعت در سه نوبت اقامه و مسائل شرعی و احکام هم برای زائران بیان می‌شود.

مسئول موکب الشهداء شهرستان آوج اذعان کرد: غذای گرم به صورت ۲۴ساعته بین زائران اربعین توزیع می‌شود که تا امروز بیش از ۶ هزار نفر با کمک خیران پذیرایی شده اند.

وی ادامه داد: موکب الشهداء شهرستان آوج در سال گذشته داخل شهر مستقر بود و باتوجه به وضعیت جوی و آب و هوایی امسال، این موکب به حاشیه شهر منتقل شد.

این مسئول بیان کرد: این موکب برای سومین سال متوالی میزبان و پذیرای زائران است، در سال ۹۵ به ۹۰ هزار زائر و در سال گذشته به ۱۵۰هزار نفر خدمت رسانی شد و امسال نیز این پذیرایی‌ها تا چندروز پس از اربعین ادامه دارد.

وی ابراز کرد: امکان اسکان زائران در مسجدجامع و امامزاده طاهر(ع) شهرستان آوج برای زائران فراهم شده است که ظرفیت اسکان در فضاهای درنظرگرفته شده به 1500 نفر می‌رسد.

ابوالحسنی عنوان کرد: ارائه خدمات پزشکی و سلامتی از جمله ویزیت و اندازه گیری فشار خون از خدمات دیگری است که به زائران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان