۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حضور گروه جهادی "شهید اسدی" در اربعین/ ارسال ۴۰۰میلیون ریال دارو به کربلا
کد خبر: ۳۳۱۳۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۸ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اعلام کرد:

حضور گروه جهادی "شهید اسدی" در اربعین/ ارسال ۴۰۰میلیون ریال دارو به کربلا

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین با اشاره به حضور گروه جهادی "شهید اسدی" در پیاده‌روی اربعین گفت: بیش از ۴۰۰میلیون ریال انواع دارو و تجهیزات پزشکی آماده شده و دیروز به سمت کربلا حرکت کرده است.

حضور گروه جهادی "شهید اسدی" در اربعین/ ارسال ۴۰۰میلیون ریال دارو به کربلا
فاطمه محمد بیگی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ‌گروه جهادی شهید حجت اسدی با عنوان موکب سلامت حضرت رقیه(س) در ایام اربعین در شهر کربلا حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: این موکب یکم آبان ماه عازم کربلا شده و تا هشتم آبان در شهر کربلا، شارع جمهوری، چهارراه میثم تمارمستقر بوده و به ارائه خدمات می‌پردازد.

این مسئول با اشاره به تعداد اعضای این موکب بیان کرد: ۱۲ تا ۱۵ نفر در این موکب به فعالیت خواهند پرداخت که شامل ۳پزشک، ۲داروساز و ۵ پرستار هستند.

وی درباره ارائه خدمات این موکب اظهار کرد: ویزیت رایگان زائران و ارائه داروهای اورژانس از جمله خدمات این موکب است.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب ادامه داد: بیش از ۴۰ میلیون تومان انواع دارو و تجهیزات پزشکی آماده شده و دیروز به سمت مقصد حرکت کرده است، قسمتی از بودجه دارویی با کمک‌های مردمی و رایزنی با خیرین تهیه شده که این مقدار تا امروز به ۳میلیون تومان می‌رسد.

وی ابراز کرد: گروه جهادی شهید حجت اسدی در قالب این گروه نخستین تجربه حضور در پیاده روی اربعین را دارد، اما افراد این گروه سال‌های گذشته نیز در گروه‌های جهادی حضور داشتند. 

محمدبیگی در پایان گفت: این گروه تحت نظر عتبات عالیات فعالیت داشته و همچنان پذیرای کمک‌های مردمی جهت تهیه دارو هست، علاقمندان و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۹۰۰۱۳۳۳۱ و یا شماره حساب ۱۰۰۸۰۸۹۶۵۴۳۷ به نام بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین واریز کنند.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان