۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۳ طرح آبرسانی در محمدیه و مهرگان کلنگ‌زنی شد
کد خبر: ۳۳۱۳۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۸ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین:

۳ طرح آبرسانی در محمدیه و مهرگان کلنگ‌زنی شد

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین گفت: سه طرح آبرسانی در مراسمی با حضور استاندار قزوین در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

۳ طرح آبرسانی در محمدیه و مهرگان کلنگ‌زنی شد
داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: ظهر امروز(شنبه) با حضور "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین سه طرح آبرسانی در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها بهره برداری از پنج حلقه چاه آب شرب و خطوط انتقال آب در جنوب شهر بیدستان بود که با ظرفیت مجموع آب‌دهی 190 لیتر در ثانیه با مجموع هزینه 40میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین اذعان کرد: امروز با حضور استاندار قزوین از سه هزار و 500 متر اصلاح خط اصلی انتقال آب مهرگان با 32 میلیارد ریال اعتبار با هدف افزایش توان ظرفیت آب رسانی و رفع نواقص موجود در این شهرک به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: ساختمان اداری آب و فاضلاب ناحیه شهری مهرگان با 855مترمربع مساحت در 2 طبقه و هفت میلیارد ریال اعتبار طرح دیگری بود که با حضور استاندار برای ارائه خدمات مطلوب تر و دسترسی آسانتر مردم به بهره‌برداری رسید.

این مسئول ابراز کرد: همچنین یک مخزن 10هزار مترمکعبی در ناحیه شهری مهرگان با 60 میلیارد ریال اعتبار با هدف افزایش حجم ذخیره آب شرب ناحیه شهری مهرگان و بهبود فشار آب شرب محمدیه توسط استاندار کلنگ زنی شد.

وی یادآور شد: به منظور جبران کمبود آب محمدیه و مهرگان، بهره برداری از ۵ حلقه چاه آب شرب شهرهای محمدیه، مهرگان و بیدستان با مجموع آبدهی ۱۹۰ لیتر در ثانیه و ۲ کیلومتر خط جمع آوری آب چاه‌ها با هزینه ۴۰ میلیارد ریال، آغاز شد.

بیروندی در پایان گفت: به منظور افزایش ظرفیت آبرسانی، رفع نواقص فنی موجود و جلوگیری از شکستگی‌های احتمالی، ۳۵۰۰ متر خط انتقال ۶۰۰ میلیمتر اصلاح شده آب مهرگان از جنس چدن داکتیل مورد بهره برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان