۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین شورای نگهبان مانع از شکل‌گیری حادثه‌ای مشابه برجام شوند
کد خبر: ۳۳۱۳۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۸ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره):

شورای نگهبان مانع از شکل‌گیری حادثه‌ای مشابه برجام شوند

در نامه بسیج دانشجویی دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) آمده است: امیدواریم شورای نگهبان بادقت و دید انقلابی خود و با بررسی‌های کامل و جامع، مانع از شکل گیری حادثه ای مشابه برجام شوند.

شورای نگهبان مانع از شکل‌گیری حادثه‌ای مشابه برجام شوند
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ بسیج دانشجویی دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) قزوین با محوریت آسیب‌های تصویب لوایح fatf در کشور نامه‌ای خطاب به شورای نگهبان نگاشت.

در این نامه آمده است:
اعضای محترم شورای نگهبان قانون اساسی؛ 

دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پایه‌گذاری این انقلاب شکوهمند و مردمی از انواع حربه‌ها برای ضربه زدن و ساقط کردن انقلاب اسلامی استفاده کرده‌اند، پس از ناکامی در هشت سال دفاع مقدس شروع به جنگ افروزی در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نمودند.

اما انقلاب مردمی ما با یاری خداوند متعال و با راهنمایی امامان امت و پشتیبانی مردم توانسته است علاوه بر مقاومت و ایستادگی در برابر این هجمه‌های همه جانبه،ضربات چشمگیری هم بر دشمنان وارد کند. 

همانطور که مستحضر هستید استکبار جهانی از هیچ گونه تلاشی برای مقابله با انقلاب عزیز ما فروگذار نکرده و نخواهد کرد، حال در آستانه چهل سالگی انقلاب شاهد گونه جدیدی از حملات هستیم که شیوه‌های استعمار نوین نام دارند این شیوه‌ها باکمک طرح‌ها و معاهدات به اصطلاح بین المللی اجرا خواهندشد.

برخلاف ظاهر بین المللی این معاهدات باطن آنها فقط و فقط در جهت تثبیت منافع چند کشور خاص تنظیم شده است.

این نامه آمده است: مقام معظم رهبری در اشاره به اینگونه طرح‌ها خطاب به نمایندگان مجلس فرمودند:((این معاهدات ابتدا در اتاق فکرهای بزرگ و برای تامین منافع و مصالح آنها پخت و پز می‌شود و سپس با پیوستن دولت‌های همسو، دنباله رو یا مرعوب، شکل به ظاهر بین المللی می‌گیرد.))

با استناد به نامه‌های ارسال شده توسط تعدادی از حوزویان و دانشگاهیان به شما که درخواست عدم تصویب cft را داشته اند، می‌توان گفت که این طرح، طرحی استعماری بوده و برای ملت ایران مضر است، البته ممکن است برخی مفاد این عهدنامه مفید باشد، اما ضرر آن بیشتر از منفعتش است.

طبق سخنان امام خامنه ای و تجربه‌های قبلی اعتماد به غرب هیچ ضرورتی ندارد با استناد به این مفاد به کنوانسیون‌هایی بپیوندیم که از عمق اهداف آنها آگاه نیستیم یا می‌دانیم که ایران عزیزمان را در پیمودن ادامه راه انقلاب اسلامی به زحمت خواهند انداخت.

در ادامه این نامه آمده است: همانطور که در نظر کارشناسان و صاحب نظرانی که مرعوب غرب نیستند ذکر شده است، این طرح موجب سلطه دشمنان مردم عزیز ایران بر قوانین و مقررات داخلی وضع شده می‌گردد.
 
همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار خود با نخبگان علمی فرمودند لازم است از نخبگان در برنامه ریزی مسائل کلان کشور استفاده شود، از شورای نگهبان به عنوان نهادی انقلابی و دلسوز آرمان‌های انقلاب اسلامی انتظار می‌رود تا از نظر دانشجویان و صاحب نظران انقلابی دراین زمینه استفاده نمایند.

در پایان امیدواریم شورای محترم نگهبان بادقت و دید انقلابی خود و با بررسی‌های کامل و جامع، مانع از شکل گیری حادثه ای مشابه برجام شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان